Dagens + Dagens -
I denna tråd ska du skriva dagens plus och dagens minus! :) Det måste relatera till din kanin! :) Dagens + kan tex vara att du köpte nya grejer till din kanin. Dagens - kan tex vara att din kanin kissade på sängen
+ Bra väder för kaninerna
+ Mycket grönt och gottigt i hagarna för dem
+ De har varit ute många timmar idag
- Jobbigt att få in vissa av dem från hagarna
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
- Har ingen kanin…
I'm out 
+ Andra dagen för min lilla flicka här! :D + En av kaninerna lärde sig high five på riktigt nu! - Det blåser och regnar för kaninerna
Zingo ;D
+ Ska köpa kanin grejer imorgon! - Måste vänta tills Juli så jag kan hämta min kanin -.-
+ Hon äter dricker kissar bajsar och rör sig - Hon beter sig konstigt ibland
+ Amanda och Sara börjar bli kompisar 🙂
+Grannen kom med sin kanin och så hade vi trevligt 😃
-Sara rymde genom taket i hagen där vi inte har lika finmaskigt nät
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
+ Benjie fick en lång äppelgren som han fort skalade av med lyckans lust!
- Han lyckades dra upp en tråd på en av stolsdynorna, snart blir det hål…
Kaninerna Benjie och Luna
Tumblr - ☆ - Instagram
Medlem i Sveriges Kaninvälfärdsförening
+ kaninungarna är tre dagar gamla och växer o va tjocka om magen när ja titta till dom :). - elvis är inte lika pigg längre :(
Hemsida: Nivinas kaniner
- Upptäckte att Haren fått tillbaka sin muninfektion med en massa var igen, så fick besöka djurkliniken igen idag. + Haren har idag lärt sig äta maskrosor utan framtänder!
+ Har fotat alla kaniner och de var alla super duktiga! - De stökade till ordentligt i vardagsrummet xD
+hon mår bra och pussade mig mycket idag. - Fick värsta hjärtattacken när jag inte hittade henne i buren. Hon hade gömt sig i en smaal springa mellan hennes hus och väggen. -.-
Frida
+ Varit i hagen länge :33 - Gräsklippare.. - Regn på kvällen ):
+ Äntligen fått upp brevkorgen så att posten slipper bli kaninmat!
+ Kaninerna dansar av lycka över att få grönt, smaskigt gräs att mumsa på!
- De gillar (!) bittermandelaromen som jag satt på diverse saker som de gärna smakar på. Undrar vad jag ska hitta på nu då…
+ Alla kaniner har varit ute idag - Kaninungarna skvätte spån i vattenskålen det första de gjorde när jag släppte in dem…
+ Vaccinerade alla 17 kaniner idag
- Har för mycket att göra då det e tävling imorgon bitti, så blir en sömnlös natt.
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
+Grejerna jag beställde kom hem idag - Måste vänta tills nästa vecka då jag får min kanin
+ Mina tre kaniner verkar ha accepterat sin nya kompis! De tvättar henne, och hon hade en sjävklar plats vid matskålen i kväll! 🙂 Kaninerna mår bra. det är vår och en massa grönt överallt!
- Regnigt och blåsigt väder, så buren och hagen blev inte städade som planerat.
+ min hon har fått sin första kull och det vart 8st:) + en är Japantecknad:) - dåligt väder:(
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
+ min minsta unge i kullen har växt till sig!
+ fick se Morran dia sin bebisar idag:)
- under natten så har en unge i kullen avlidigt på grunda av att den hade tappat bort sig och vandrat iväg från boet och frusit ihjäl.
+ Båda kaninerna fick springa ute i sele och i Hage idag! + Även köpt en ny bur som ska användas snart! :D + Mina små sötisar fick träffa en ny kaninvän! - Denna nya kaninvännen var lite taskig o ryckte päls från min underbara Mysan.. - Såg att Smulan blivit "lite" rund, ska nog försöka banta henne lite :)
- Skitväder = kaninerna kan inte ut i hagarna än(hoppas att det blir bättre)
+ Tur att jag har Messi inne att kela med <3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
+ Fick en ny höbal då min var hem åt minst en miljon skalbaggar. (Täckte hela väggarna, golv och några satt till och med i taket)
- Har väldigt torr hud så tog lotion och gick hemifrån för att hämta balen med hö. Började spöregna så fort jag gick utanför dörren och slutade direkt när jag kom hem :/