Namnhjälp!
Haha! Nu kommer jag å behöver namnhjälp igen!
Sorry!
Jag & min brorsfru har precis bestämt att dom ska ta lilla Leo istället,
så jag ska behålla Lilla Grå själv. Jag har alltid tänkt behålla Leo själv, men jag vet hur mkt Gunilla tycker om han, och på den senare tiden har jag haft sån beslutsångest om lilla grå. Vart h*n ska hamna å sådär, så det känns verkligen superbra att behålla h*n själv.
Men Lilla Grå kan h*n ju inte alltid heta, så nu vill jag ha en massa NAMNFÖRSLAG. Både flick och pojknamn, då jag ännu är osäker på h*ns kön! =)
Det enda kravet jag har, är att det ska vara ett "människonamn" lixom, inte pricken, vitnos eller nått sånt, och att det ska passa ihop med Saga & Alfred.
sååå.. söt men jag kommer inte ¨på något passande namn nu men jag ska fundera :D
Larsa, Larry, Linus, Laban, Ludwig, Lurvas, Lennart, Leffa, Charlie, Hjalmar, Oakim, Truls, Dennis, Johnny, Jesper
Malin, Lill_jarven, Hjördis, Gertrud, Gudrun, Gunhild, Hillevi, Petronella, Maja, Svea, Doris, Ebba, Anni, Miessi (renkalv på samiska) Haha
Jag ska fundera, får ju hjärnsläpp ^^ men hursomhelst gillar jag Hjalmar & Svea bäst å Malin tycker Truls :)
Melker! Det tänkte jag döpa Hugo till :) Passade skitbra tycker jag på din lilla grå ;) Eller Helmer / Helmut :D Bara killnamn där, hoppsan :D
ee så dålig på att hitta på namn :p
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !
Ser ut som en Melvin eller Nadja :)

FY så söt <3
Leo, Neo, Sanna, Maja :)

lisa, enar, cecilia, alfred, elsa, o såna gamla namn kan nog passa bra känns det som :)
Jag tycker jättemycket Truls!!! Passar ju super ju!! Dessutom var det en skitsöt unge som hette det när jag hade prao på ett dagis under högstadiet ^^ Passar dessutom fint till saga och alfred ju!!

.. eller Trulsa :D xD

Truls/Trulsa, Svea/Swea, Melker, Tindra, Leia :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Nadja , Melvis , Hugo eller nått sånt..
#9 Hon har redan en Alfred och kaninungens mamma heter Elsa ;)
Tantor!! :D Haha "äru säker på att vattnet är hygieniskt..?" xD
Truls verkar ju poppis och passar jättebra :)
Tycker även att Evert hade passat ^^ å så håller jag fast vid Svea om det är en liten tjej. :)
Jag tycker förståss att karlsson är väldigt fint! och Ahlberg förståss ;)
Mio hade också vart fint :D
Ojoj, jag som har så svårt att komma på massor med namn xD
Men gud så söt h*n är! :)<3
- Mvh Emma
Åh, NAMNFÖRSLAG. Taaack!
Truls låter faktiskt skitbra! Hihi! Kan mkt möjligt vara ett namn till han, om det är en han!
Annars hade Karlsson varit fint då Malin ;) Haha! Jufftee!
Melvin låter också helt okej. Hihi!
Tjejnamn känns lite svårare..
Sofie/Sophie, Mirabel, Maribelle, Louise/Louisa, Leia, Leah, Mimmi, Maja, Nicole/Nicoline/Nicolina, Ninni, Ella, Emelie…
Skrev bara lite tjejnamn eftersom du verkar ha hittat killnamn redan :)

Ser ut som en Elvis på #1. Men det heter ju en av mina kaniner xD
Maja, Emma, My, Lille mor xD, Diana
#22 Varsegod :D
#18, är Truls ett människonamn ? :O
#24 Ja, det är det. Vet en pojke som bor här som heter det :)
#25, jaha det hade jag ingen aning om haha :)
*putt* Ida vill ha mer hjälp :)
Nu har vi kollat könen (för 30305 gången typ) :P å är nog rätt säker på att Lilla grå är en kille :D
Så nu vill jag ha jättemkt NAMNFÖRSLAG, för jag har kommit fram till att han inte passar att heta Truls. Det känns lixom.. ja, inte som han helt enkelt.
Help ^^
#27 HAHA! vi har umgåtts för mkt, vi tänker likadant x) att vi puffade upp tråden samtidigt. hahaha!
#29 Vi har inte ens nästan umgåtts för mkt! ;P Haha <3
Haha Knut kanske? Prince Charming.. haha
HAHAHA! never ever! åh. bläää! :( HAHAHAHAHA!

Hugo? Ville? :)

Plutten (A) , Teo, milo
XD
Melvin eller Melker tycker jag h*n ser ut som :P
Dorathea, Ellie, Milanllana (utalas Milanjana).
Lite förslag :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Plutten kallas Alfred för, så det går inte tyvärr :P
Hms.. dom andra namnen, kanskeee :)
Just nu är jag mest inne på Linus! =)
Linus är ju fint :) Eller Emil?
Emil & Alfred är ju karaktärer i en Saga
Haha och dit hör ju Ida också ;P Kanoooon
#37 Satt och funderade massor på namn som skulle passa. Och sen när jag läste "Linus" stannade min hjärna där. Klart det är en liten Linus!! :D
#38 Hahah x)
Som nog många vet så har han typ fått namnet Algot, men det känns inte rätt. Det heller. Jag är världens veligaste människa ;)
Det är sååå frustrerande att inte hitta rätt namn till honom, speciellt då alla andra i kullen har sina namn. Haha.
Så nu behöver jag verkligen hjälp! Vad ska han heta?
Helst från någon Astrid Lindgren film eller så, men ja.. annars går vilket människonamn som helst också bra!
Å nej, inte Linus. Kom på att jag har världens jobbigaste unge på jobbet som heter det, Haha ;)
Oskar - dräng i bullerbyn
Jonatan - bröderna lejonhjärta
Emil - Emil i lönneberga
Svante - "Lillebror" i karlsson på taket
Abbe - från madicken
Mio - Mio min mio
Rasmus - Rasmus på luffen
Birk - Ronja rövardotter
Melker - Saltkråkan
- Mvh Emma
Will eller kanske Wille? Jag gillar namnet Wille ^^ han ser ut som en sån tycker jag :P
Karlsson?? ;) rumpnisse XD Lillebror! melker…Bertil! sammelagust :) skorpan …Birk ^^ MIO! jum jum ^^ rasmus (men det heter ju min rasmus och maries rasmus och emma och martins hund hmm)
råkade skriva flera lika som KvirrZ, skrev så länge :P
Du är knasig Ida <3

Mio va gulligt. =)
Melwin :D
HAHA! rumpnisse x)
Men ååååh! INGET namn känns rätt. ååh va jobbigt det här är.
Mio är skitsött, å flera andra också.. men näääe.. åååh!
Wille skulle vara jättesött, å det passar han till, men mitt grannbarn heter William, å kallas för Wille.. så det går inte det heller. Haha.
Liam, Mille,
#49 Känner igen mig i det där xD
- Mvh Emma
Linus, Theo, Ludde (Ludvig), Algott ;P
ÅH, vad det är svårt med namn. Han kallas fortfarande för Lilla Grå/Grålle iaf. Haha.
#54 kanske ska heta det då? :)
- Mvh Emma

Theodor, smeknamn: theo/teo
älskar det namnet.

Ja, Ida. Ta det :D Theodor var jättefint :))
#56 Jag har faktiskt tänkt på Theo flera ggr, så helt omöjligt är det inte (: Älskar namnen Leo å Theo så ^^
Theo är jättefint :) och Milo

Kanske.. Hmm.. Ehh ? .. Alex skulle passa bra..