Tips på godsaker
Har nu fått både antibiotika och smärtstillande till min lilla herre. Tanken är att man ska ge direkt o munnen med hjälp av en spruta. Men jag kunde även ge det i någon mat. Så nu vill jag ha tips? på riktigt goda saker som jag kan spruta in medicinen i och ge :) Någon som har nåt förslag?
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
Morot, banan, äpple, gurka
Rivna morötter/äpple!
Zingo ;D
Banan! 👍
Emma
Riven äpple, mosad banan :)
Mosad banan med medicin testar vi just nu :) Han brukar gilla banan. Varken morötter eller äpple är en höjdare här :P Gurka ska jag köpa och prova också :)
¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤
våran kanin ÄLSKAR banan prova ge honom lite och se vad han tycker om det:)
#6 Banan vet jag att han gillar och har gett han det nu :) Ska se om han äter upp det bara :)