Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 507 ggr
ElmerKrudd
0

Tips på godsaker

Har nu fått både antibiotika och smärtstillande till min lilla herre. Tanken är att man ska ge direkt o munnen med hjälp av en spruta. Men jag kunde även ge det i någon mat. Så nu vill jag ha tips? på riktigt goda saker som jag kan spruta in medicinen i och ge :) Någon som har nåt förslag?

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

EmmasBella
0

Morot, banan, äpple, gurka

Elsaharr
0

Rivna morötter/äpple!

Zingo ;D

emms
0

Banan! 👍

Emma

[AnimalLover1]
0

Riven äpple, mosad banan :)

ElmerKrudd
0

Mosad banan med medicin testar vi just nu :) Han brukar gilla banan. Varken morötter eller äpple är en höjdare här :P Gurka ska jag köpa och prova också :)

¤ Jag förväntar mig inte att vara lycklig. Jag inbillar mig inte att jag ska finna kärleken, vad det nu betyder, eller att om jag finner den ska göra mig lycklig. ¤

powerade
0

våran kanin ÄLSKAR banan prova ge honom lite och se vad han tycker om det:)

ElmerKrudd
0

#6 Banan vet jag att han gillar och har gett han det nu :) Ska se om han äter upp det bara :)