Kanin iFokus

Kanin

Etikettsjukdomar
Läst 494 ggr
zemlathebunny
0

Låter fortfarande

Hej är lite orolig för min Zemla. Jag har ingen möjlighet att gå till veterinären. ( vet att man borde ha det när man har djur men min familj har det lite dåligt ställt just nu :( ) Men hursomhelst så låter hon ibland. Ett konstigt ljud. Hon springer även runt mig flera varv i cirklar. Är orolig att det ska vara pasteurella eller vad det nu heter. Har hört det brummande parningsljudet förr. Men det här ljudet hördes mer D: Är det någpn annan som varit med om detta?

[Anonim]
0

När min ena hane gör så så låter han väldigt högt ;)

[Deshasix]
0

svårt att veta utan att höra ljudet, min pojke har pasteurella och låter ibland. Men springer den runt dig medans lär de ju vara ett parningsläte tror jag? Min pojke låter mest när han tvättar sig eller när han är utmattad/sover när han var har sina 'skov'

zemlathebunny
0

Okej Zemla låter litegrann bara när jag ska ta ut henne men hon är troligtvis skendräktig? eller brunstig eller något. Kanske är därför :/

zemlathebunny
0

Behöver fortfarande hjälp

emms
0

#4 Vi kan inte höra hur hon låter och därmed inte svara på vad det kan vara. Kan du filma ljudet och lägga upp på youtube kanske vi kan hjälpa dig annars är det omöjligt för oss att säga vad det är då vi inte han höra ljudet.

Emma

zemlathebunny
0

Hur länge kan en kanin leva med Pasteurella utan medicin? Har hört att medicinen ofta inte hjälper

[Frida Rydberg]
0

Jag skulle tro att det bara är parningsläte eftersom hon cirkulerar runt dig samtidigt. Och du säger att hon även låter när du ska ta ut henne - typiskt hona som brunstar :)