Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 1272 ggr
ciss
0

Låter?

Brukar din kanin låta?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

ciss
0

När man stänger in Engla i buren & hon vill ut så brukar hon grymta (haha) ibland. Om jag har t.ex en banan eller apelsin, så brukar hon pipa lite, på ett speciellt sätt. Så gör hon när hon vill ha mat ^^

Ungarna pep lite när dom var yngre men nu piper dom inte längre.

www.frihetenskaniner.se

[Quellii]
0

Ballerina Grymtar ibland xD Lite tonårsfasoner antar jag ^^
Mozart låter när han känner någon speciell doft, tex. om jag kelat med Ballis innan honom :P

myriis
0

Jodå, Roxy "pratar" då och då (: Annars piper Sera och Candy ibland när dem ser något läskigt (t.ex en katt)

jees94
0

Nisse blir gallen när man kommer med nått gott, då typ piper han.. sen ibland låter han som en gris =)

KvirrZ
0

Isaac pratar ibland :)

- Mvh Emma

[Zoie]
0

Ibland så ^^

bubbelbubbel
0

eskimå Gnisslar tänder när man klappar honom, och piper ibland när han vill hoppa ner.

Llinnea-
0

Min förra kanin brukade grymta lite då&då ;)

Lans
0

Så fort man rör i Tryggur så grymtar han. Han låter alltid han som en liten gris när man håller i honom (;

Loix brukar "brumma" typ…tror att han gör det för att han är k*t (; Han låter allti så när han springer runt honornas burar så (x Har hört att Tryggur oxå låtit så när Maja eller Lina sprungit utanför hans bur..så det är nog en kill-grej (;

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Sandra-
0

Haha, ja. Grymtar, piper och grejer ;)

Tisdus
0

Peach brukar "knorra" när jag matar henne. ^^ Och när man gosar så ligger hon och "knäpper" på nåt vis. xD

sputtnick_plexus
0

Jadå, Sputtnick & Plexus "pratar" ibland.

Ellen95
0

Ibland när Lillan blir sur kan on grymta liteXD

Majsbecka
0

När Leona blir sur eller så, då brukar hon grymta x'D Det låter jättesött :) Vi brukar kalla henne Lillgrisen bara därför x'D

Agda
0

Brimi och Frej kan låta ibland, oftast när dom tvättar sig. Och Lemona brukar morra åt mig=)

Taci
0

Berit grymtar Jämt ^^ Då man sätter in henne i buren, precis innan hon hoppar upp i sängen, eller då hon bara är missnöjd me nåt ;P Sen brukar hon morra då hon får mat :// Hugo är dock tyst som en mus :P

Tina-A
0

Hm…. Nej, inte direkt tror jag :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ninaochica
0

jaa.. Chica grymtade lite en gång, men kommer inte ihåg när.. hm..

annars sajer hon inte mkt mer än med kroppsspråk, hon stampar ibland när hon ser en kat eller när jag kommer ut o ska kela med henne så hoppar hon runt mej och stampar som för att saja "hon är min! :)"

Chippers
0

Sällan, men ibland då man stoppar in handen i buren och rör runt.. t.ex ska flytta på matskålen.. eller rör runt i höet så grymtar hon till och "morrar" lite för att vakta sitt revir typ. ;P

twinnie
0

Nepp ^^ Eller jo, myran smaskar rejält när hon äter :P

Lizzan
0

haha ja, grymtar och piper :)

sputtnick_plexus
0

Idag grymtade Plexus. :)

lill-jarven
0

Hubert lät en massa när han blev könsmogen, lät typ "untz untz" haha lät inte klokt

nu grymtar han bara när Joxa inte vill lämna honom i fred

ciss
0

Skrutten brukade låta. Han lät som ett bi när han var k-t ;)

Nu börjar jag gråta ..

www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

:( ^^

Romana_12
0

Aa.. Tindra brukar prata ibland.. Mäst när jag bär henne.. Hon typ '' spinner '' xD

sputtnick_plexus
0

haha, okej ;) ^^

[Niike]
0

Fia brukar grymta när man lyfter upp henne. Det betyder typ "JAG VARNAR DIG! Jag vill INTE bli upplyft! Sätt ner mig NU!" xD Alpha brukar också grymta när jag lyfter henne eller sätter ner henne. Men hon är lite mer "Grr, sätt ner mig.." , inte lika sur som Fia asså;P Niike är för det mesta tyst , han pratar mer kroppsspråk :P Grymtar ibland (:

Flippa
0

Filippa brukar bara morra då man ska bära upp henne ^^

soten
0

Soten, när han andas låten han som en helikopter xp.

Noa-Nisse
0

skalman låter lite när han tvättar sig.. en grymtning typ! ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

sputtnick_plexus
0

när jag borstar Sputtnick & Plexus så "grymtar" dom :P