Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 671 ggr
NrFoto
0

(k) Mindre kaninhona!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Söker efter en mindre kaninhona, runt året, som sällskap till min lilla kille här hemma! Han är en hittekanin men troligtvis en lejonhuvad dvv :) Bor i Värmland och ser gärna att kaninen finns där runtom, eller att det finns möjlighet att mötas upp halvvägs!

Skicka bilder och pris på din kanin :)

zezagena
0

Har en viltgrå trevlig snäll dvv-tjej, rätt nätt- 1.6 kg 

Bott /bor ute men kan även bo inne.  Van få röra på sig i Hage dagl.  Är Id-märkt ( utställd på 93 p),  9 månader. Är din hane kastrat tror jag det skulle bli ett fint par av dem. Hon är van vid kaninsällskap. Bor Sthlm men transport brukar kunna ordna sig o åker ibland till Värmland/släkt. Pm för mera info 

Pris 200:- inkl transportbur

Skuttismormor
1

Det här är Ciwi, 8 månader och lejonhuvad dvärgkanin. Hon räddades när hon var 10 dagar då räven tog hennes mamma. Vi har fött upp henne med mjölkersättning och hon är snäll och tillgiven. Vill gärna bo med en kompis! Vi bor i Stockholm men transport kan väl ordnas på något sätt. Hon är sobelsiames. 200 kr.

NrFoto
0

Jag är jätte intresserad av Ciwi :) Om det går att ordna transport på någe vis :)

RebeccaG
0

Jag har en lejonhona, Melodys Kate, på snart 2 år. Jag tävlar en del så transport är lätt att fixa. http://melodyslejonochharar.weebly.com/till-salu.html

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube