Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninungar-och-avel
Läst 561 ggr
[Anonim]
0

Slutat fixa?

Min ena hona ska ha ungar närsom o för ett par dagar sen greja hon väldigt mycket i buren o la allt spån i en hög osv. Hon boa inte. Nu har hon inte gjort ngt alls sen dess är de vanligt? Man känner spenarna väl så antar de är svullna. Hon ligger mkt på sidan oxå o sover. Hon har gått tom innan så är rädd att de händer igen :/.. Sista chansen nu för henne :/ aldrig fått kull innan! ( har haft flertal kullar o då har man märkt snabbt vilka honor som är dräktiga men är fundersam över denna dam)

crystalguurl
0

Vissa honor bokar bara några timmar innan födsel, så oroa. Dig inte :)

Love Lejonhuvadekaniner
0

Håller med #1:)

Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

[Anonim]
0

Hmm okej. Alla andra honor har byggt bo några dagar innan men med päls samma dag. Den här damen är lite knepig men man känner spenarna väldigt väl så hoppas de är ett bra tecken :) samt att hon ligger mycket på sidan

missan´s
0

Jag har haft en kaninhona som inte kunde få ungar. Kan ju vara så med denna tösen med. Men hon kan ju vara dräktig också. Det är bara å vänta och se helt enkelt.

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

[Anonim]
0

Jo de är ju det… Men tidigare parningar har hon inte visat några tecken o är vanligtvis väldigt pigg. Vet inte om de är fel på hanen oxå, bara testat med han men nu hitta jag en annan hane. Första hanen har jag bara testat med henne. Så han har aldrig gett ifrån sig ungar.

Dexterr
0

Det är nog bara o vänta o se, ska själv ha ungar snart. Idag är honan på dag 27 o har fixat lite o rört om i buren o vilar väldgt mycket på sidan. Fick heller inte röra hennes mage idag som jag fick för två dagar sen. 

Har hon ändrat beteende denna gång o inte innan så är det nog ett gott tecken ;)