Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 278 ggr
Clariiz
0

Kaninburar säljes ev.

Jag kan eventuelt tänka mig sälja några utav mina burar.. Inte säker ännu. Men tänkte sälja några så ag kan köpa en ny bur. Har en bur jag kärat ner mig i ;).

Bur 1

En ljusblå innebur med vittgaller. Väldigt fint skick. Saknar dock en sån där liten plast grej som sitter i ena hörnet men det är inget som märks. 100*55*55cm. (Säljes endast till någon som låter kaninen vara ute och skutta dagligen.)

Bur 2

En Svart tebur. I behov utav STOR renovering. Men med lita plankor och färg kan det bli en toppen bur. 110*63cm (om jag inte minns helt galet) Står på höga ben! Säljes till någon som kan låta kaninen vara ute och skutta dagligen.

Bur 3

En liten utebur på ben. Den är gnagd på eftersom den stått i dels en box och en utehage. Den är ca 80*35cm. Funkar endast som "hus" i en större bur. Väldig fin.

Bur 4

En rastbur. Väldigt praktisk :). Fyrkantig botten med snett tak (trekants tak). 1*1 meter. Ingen skönhet men funkar väldigt bra :). (dock inget nät i botten, men jag har lagt dit en bit)

Vattenflaskor

Har en hel del vatten flaskor, allt från stora till små :).

Bilder kan fixas vid intresse! Jag har inte bestämmt något pris eftersom det inte är hundra procent på att jag kommer sälja. Ni får helt enkelt ge att bud.

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Flippa
0

Bilder  ? :D

Mysofi
0

Säger som Jeka, bilder?

Clariiz
0

mm. Ska fota i morogn :)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Tina-A
0

Lycka till med säljandet :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

johanna_loveAnimals93
0

Lycka till ^^

[Niike]
0

Lycka till!:)

Clariiz
0

Tack

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Eazyy
0

Lycka till (:

KvirrZ
0

Har du fotat? :)

- Mvh Emma

Romana_12
0

putt

Clariiz
0

Haha tänkte fota idag :P. Nu är det dock lite mörkt.. ska fixsa i morgn:)

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KvirrZ
0

#11 Haha :P

- Mvh Emma

Clariiz
0

Hade ju kameran ute. Sen kom tanken: Eh, vem vill ha dom? Så sket i det. Sen kom jag nu på att kameran ligger kvar där ute xD Smart idag xD

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com