Födelsedag?
Vad brukar du göra för dina kaniner på deras födelsedag? :D
tex: ger du någon "tårta", leker du extra mycket,?
… Ja, sånna saker! :D **
.. Berätta! :)**
Nej, ingen speciell tårta eller sånt:) Men massa gosgosgos får kaninen:) <3
Mina niner får extra god mat, massvis med gos och mycket pussar! :)<3

Extra gos, puss & mys. Lite extra god mat också :)
Sen sjunger jag för dem XD
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Förr har jag ju aldrig vetat när mina kaniner fyllde år(djuraffär) men nu har jag ju kaninen när jag vet så då ska jag börja fira ordentligt på deras födelsedagar :)
- Mvh Emma
Ibland får dem lite tårta, men oftas gör jag bara lite gröt och blandar i lite grönsaker.
Ibland får dem en leksak (t.ex toarulle med hö på sidorna och frukt i)
Och ja, massa gos :D

Har inte tillbringat en födelsedag med Tindra xD. Hon e bara 3 mån.. Köpte henne när hon va 8 v
missade ju skalmans ettårsdag nu i juni.. :/ för jag var i bulgarien :D :D men, jag kommer nog bara ge honom lite extra gott och sen mysa exrta länge med honom!!!!
Medarbetare på Hundar.ifokus

Tårta, sång och dans xD haha, nejmen typ ^^,
Jag vet inte när Trampe har födelsedag :/
Men han blir / fyller då 2 år i år : p
Hubert fyller 1år i januari :) Gissar att det blir lite extra god mat och en massa pussar
På Leahs 1års dag så pussades vi mest och så fick hon massa goda grejer ;) Dock ingen tårta
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

ingen aning, har inte haft Frallan i mer än 2 månader nu.. ;) Men förmidligen kanske hon får någon ny leksak eller nått när hon fyller år? ,)

Extra gos och motion:) <3en tårta och preseneter till dom;)
Jag ger knäckebröd :) Gosar och Sjunger :)
Gosa & Motion, och massa goda grejer :D
Gosar mer och ger något extra gott:) Men inte något mer särskilt:) Nästan som alla andra dagarna;P

Lippo fick lite presenter av mina kompisar och mig för jag hade som ett "kalas" för honom sammtidigt som jag hade ;) Men lite extra mat och sånt brukar de få :D