Kaninlös
Nu har de underbara grabbarna Liam & Elliot åkt härifrån :( Det klickade inte riktigt mellan oss, så jag kände att de skulle få det bättre med någon annan. Är ändå superledsen eftersom de är en stor förlust, även om jag inte riktgt trivdes med dem.
Så nu är jag helt kaninlös. Från att ha haft 3 underbaring, har jag inga :( Sen hämtade vi upp en liten hundvalp igårkväll! Lilla Saga som är en MOPS. Trodde aldrig jag skulle skaffa mops men se där så fel jag hade. Hon är helt underbar på alla sätt och vis! :)
Lite uppdatering om mig bara ^^
Tråkigt med kaninerna. Men gud så söt Saga var :)<3

Ja, tråkigt med ninerna. Saga var supersöt. Älskar mopsar :)

Vad tråkigt med kaninerna, det löser sig nog. Ska du skaffa en annan kanin då? :)
ÅÅÅÅÅH, guuuud vad charmig Saga är! Helt kär i henne. Mopsar är så gudomligt söta & Saga var helt bedårande! Har du några fler bilder på underverket?
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Visst är hon buuuusigt söt? :D:D Har massor med bilder på henne från när hon var liiiten liiiiten valp eftersom det är min granne och bästa kompis som fött upp henne :D Ska nog göra en ny tråd, blir lite rörigt annars!
#3 HAHAH <3 Han ser ut som en liten farfar <3 Jaa, mopsar är faktist lite jobbiga ;) Typ klängiga :P Men det är myys <3 haha, tänk dig då min kompis Emma som har 8 stycken vuxna mopsar + valpar x)

Dom är liksom fula, samtidigt som dom är helt gudomligt söta ;D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Tråkigt med kaninerna men gud en sån söt hund :D
Ska du skaffa ny kanin sen eller?
- Mvh Emma
Synd med kaninerna :(
Men gud vilken underbaring till vovve! Funderade på att skaffa sådan förut ;).
Vad använder du för kamera? Den och du tar underbara bilder :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Guuud vilken söt mops! Jag ska också ha mops sen, har velat ha länge :) De är såå söta :)

#6 Haha ja precis x) Men innan man ser det vackra i dom är dom bara .. fula .. ;D
#7 Självklart! Ni har ju kaniniserat mig med allt kaninsnack ;) Får se när det blir, har ju en valp att ta hand om nu!
#8 Det är min pappas kamera, en canon eos 350D. de andra bilderna i saga-tråden har jag fotat med en canon eos 400D (min pappa e fotonörd och gillar att spendera pengar på kameror. vi har hundratals xD)
Oj vad tråkigt att du inte har kaniner :( Men ojojoj vad söt Saga är! <33 :P
#10 okej :D
- Mvh Emma

Men så sööt hund .. <33