Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 2780 ggr
pernillaoscarsson
6

Elza

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara få visa min nya going som jag ska hämta hem i maj. Inga fler kanin var det tänkt men jag får väl skylla på Frida Åkesson.. ;) Jag blev förälskad i ungen hon tingat av Jemas kaninuppfödning och ännu mer förälskad när jag såg att där fanns en till lika söt!

Så nu ska det köpas hem pallkragar så att det kan byggas en till bur, och sedan får jag tigga lite hjälp av pappa så att jag kan få några nya rejäla hagar istället för mina kompostgaller. Kanske så bra hagar att de kan kopplas på burarna så att luckan jämt kan stå öppen? :)

Bilden är tagen av uppfödaren men ok att jag visar :)

missan´s
1

Haha, jag fattar om du blev sugen! Fridas lilla kaninbebis var ju bara för söt, men den här då?! Nu vill jag också ha fler ju…. Har dom fler otingade?😂😍

Du får verkligen lycka till med sötnosen!😍

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Fridaaaa
1

Grattis! 😃

Haha ja du får skylla på mig 😉 Så detta är ett syskon till mig gosse? 😃

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pernillaoscarsson
0

#1 jag fick välja mellan 3 stycken ur denna kullen sedan hade hon en till kull född 2 april med flera japantecknade. Dock hade hon några som hon väntade svar från men kolla med henne :) hur söta som helst och verkar väldigt tillgovna och mysiga 👍 #2 Ja det är det :)

Fridaaaa
0

#3 Skoj! 😃 Får följas åt här 👍

em.nord
0

Tyckte det liknande den Frida tingat :D förstår att du inte kunde låta bli så himls gullig! Grattis :) har du samma namnproblem som Frida ;) hehe har småskrattat åt alla förslag som inte blivit godkända på facebook :D

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

Fridaaaa
0

#5 Haha ja jag är hopplöst fall I know! 😂

em.nord
1

Haha ja men roligt ;) du ska ju stå ut med namnet i många år. Ts har iaf lyckts för Elza är jättefint!

Mvh Emma, Låt inte rädslan att förlora hindra dig ifrån att spela!

medarbetare på Jack Russell Terrier ifokus

emmans blogg

pernillaoscarsson
1

#5 Nä jag såg direkt att hon var en liten Elza. Har smakat på flera andra namn som i min mening egentligen är finare MEN inget passar henne bättre än Elza? Haha :)

pernillaoscarsson
0

#5 Nä jag såg direkt att hon var en liten Elza. Har smakat på flera andra namn som i min mening egentligen är finare MEN inget passar henne bättre än Elza? Haha :)

pernillaoscarsson
2

Jag fick en ny bild på Elza precis. Eller några stycken men hon verkar livlig så detta var den enda som var skarp :)

horsie85
0

Vilken liten sötnos! Passar jätte bra som en Elza!😀

Fridaaaa
0

#10 Känner igen det där, mycket spring i benen ;)

pernillaoscarsson
0

#11 Men visst gör hon?

#12 Haha, ja, din är inte så lugn heller :P

Fridaaaa
0

#13 Haha nope. 😂

pernillaoscarsson
1

Elzas bur är på G nu :D lite slipande, ett tak, en lucka och lite färg sedan är jag redo att hänta hem min sötkorv 👍🏼

Fridaaaa
0

#15 Tjusigt 👍