Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 595 ggr
claravincent
0

Hur bor era frassar?

Som rubriken lyder, hur bor era frassar? Har själv ingen fransk vädur men det är kul att se :).

emms
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hämtar hem min nästa söndag och han kommer bo såhär i början tills vi litar på varandra. Då ska han få tillgång till resten av lägenheten. Sitthyllan har idag fått sitt andra lager grå färg och blir skitsnygg 😍 Får se om det blir någon extra toalåda eller liknande med. 

Han kommer alltså bo i halva min walk in closet som jag tagit bort dörren på. "Buren" är 140x120.

Under filten så är det en yogamatta. Täcker ca 60% av buren. Men funderar på att köpa en till så det blir lite mjukare över hela buren.

Emma

MaxFlickan
1

Helt OT, men när jag såg rubriken så tänkte jag på hankatter. I Österbotten i Finland så kallar vi hankatter just för frassar :)

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

claravincent
0

#1 Åhh så fint han kommer få det ❤️

#2 Hahah😎

kanin och häst
1

#2 jag var också bara sådär: Vem är det nu riktigt som tror att man kallar hankaniner för frassar? Måste kolla in detta och skriva att det inte heter frassar. Frassar är hankatter! xD Sedan förstod jag att det var rasen… Hehe! :)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

claravincent
0

#4 Haha, visste faktiskt inte det, ångar nu att jag döpte rubriken till det 🤪😃

kanin och häst
0

#5 haha, nej det är jag som måste tänka först, vet ju mycket väl att franska vädurar kallas för frassar! :)

Ett liv utan djur är inte värt att leva

MaxFlickan
0

Och jag lärde mig ju något nytt :)

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

Frosstis
0

#1 Vilken nice toa! :D Supersmart med den upphöjda kanten där bak.

emms
0

#8 Ja, letade ett tag efter just en sån, så hittade jag den på arken zoo, för ett bra pris dessutom! 😃

Får se om jag behöver byta hörn för toan och höet bara, lillkillen kanske föredrar ett annat hörn att göra sina behov i 😉

Emma