OT- Rädade mormor
Mormor var hos oss i Årjäng. Jag och mormor skulle gå upp till Centrum, Vi genade på ett ställe och mormor snavade och fall pladask rakt ner i backen jag sa förfärat: MORMOR HUR GICK DET, Jag trodde hon blödde näsblod fast när hon satte sej upp såg jag att hon blödde i ansiktet jag sa till henne att stanna där och rusade hem till Fredrik min bror han sprang ut till mormor och jag ringde Mamma som var i Arvika och mamma ringde Ambulansen, Sedan sätte jag på mej skorna och rusade iväg till mormor. Jag bad sedan min storebror Fredrik springa och hämta något att stoppa blodet med, Mormor var då alldeles blodig halva ansiktet och hela kappan var blodigt mormor stod och prata så hon var iafall medveten, Jag följde mormor upp för en backe, och då kom Fredrik springandes med en handuk och han tog den i mormors ansikte , sedan sa han att jag var tvungen att hämta ambulansen för dom förstog inte vart vi var för mamma fatta inte vad jag sa ( Var för chockad) så jag rusade iväg till andra sidan där ambulansen stod och väntade. Jag fick åka med och visa vägen. Och dom förde mormor till vårdcentralen och sydde i hennes ansikte . Mamma fick skjuts av en kompis hem från Arvika och vi åkte till mormor och hon följde med oss hem. Fast jag såg bara mormor rammla handlöst om och om igen . Fast nu är hon helt frisk igen
:/ Läskigt för en 11 åring som jag är :/
shiit.. :S va läskigt!!
men du skötte dig utmärkt ju! =)
Medarbetare på Hundar.ifokus
Tur att allt gick bra :)
- Mvh Emma

:)
Usch :S
Tur att det gick bra
ursch ! :S
tur att allt gick bra!=)
Läskig upplevelse! Men vilken tur att det gick bra till slut!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Usch:( Men vad bra att allt gick bra!:)
Tur att allt gick bra!:)
Vad bra att allt gick bra :)

Vilken tur! Du var jätteduktig :)
vilken tur att det gick bra! :) det är jättehemskt när sånt händer, tur att du kunde fixa hjälp! :)
Tur att det gick bra! :)
Usch vad läskigt.. Men tur det gick bra varje fall :)
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Vad duktig du var! Tur att det gick bra.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Du har typ skrivit det på andra sajter också. Va duktig du var som räddade din mormor ^^
Läskigt:/ Tur att hon inte fick någon hjärnskakning:) Bra jobbat:) en mormor blir allltid glad när man har ett barnbarn som är så hjälpsam som du är:)
FY VAD LÄSKIGT!!!!
Vilken himla tur att allt gick bra :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Läskigt :O
Tur att allt gick bra :)