Ballerinas bur :)
Åh, vilken fin :D Men jag tror inte att det där mjukdjuret kommer att klara sig länge utan bitmärken x'D Tycker det är jättefint med matta :) Fast själv skulle jag aldrig kunna ha de ^^,
#2 tack :) Mjukdjuret har hon haft sen hon flyttade hit och det har inga bitmärken alls :) Hon tvättar den bara ^^ <3
#3 Naaw, skulle också vilja ha de så med Leona :D

Jätte fin!:)
#4 Hehe :D
Fint :D Smart idé med glassbyttan! Gissar att det inte blir så mkt hö utanför buren?
#7 Jag har nyss börjat med det, tidigare har det legat löst i buren, men jag var tvungen att göra en höhäck då hela mitt rum är fullt med hö efter typ en dag xD
Vad fint hon har det :D
- Mvh Emma
#8 haha känner igen det där, fast jag har ändå tejpat min höhäck så att det inte skulle komma ut så mkt.. men det finns en springa i nedre kanten där det läcker ut lite. Sen springer hundarna dit och sprider ut det haha
Tack Emma :)
#10 Haha xD

vad fint hon har det. riktigt smart det där med glasspaketet. :D
fiint :) Men vi vill ju se lite nya bilder på Ballerinan själv också ;)
#13 Haha ^^ Jaa det får jag väl oxå ta och ordna då ;D
#14 jaa, det får du ;)
- Mvh Emma

Jättemysigt :)
#14 Nice :D

Den där buren såg lite liten ut. Kanske jag som ser fel?
#18..jg är ganska säker på attd den är ok storlek..dessutom vet jag att hon hoppar lös i rummet många timmar om dagen :)

Finns det några andra inneburar som har tillräckligt i höjd förrutom sådana burar? >__<

Vad har den för mått då? Tkt den såg väldigt liten ut , men ser juh hur stor kaninen är i buren . :S
#18 #21 Det är mycket av Ballerinas päls som gör att hon ser stor ut ^^ Buren är 110cm lång, 55cm djup och 50cm hög :) Och mitt rum är på ca 20m2 som hon ständigt skuttar i ^^
vad fint hon har det! :)

Alexandra: Hon har det jättefint och buren är inte alls liten. Jag kan förstå vad du menar med att pälsen får henne att se stor ut.
Håller med Malin, (#13) , vi vill se bilder! :D
#23#24 Tack :)
:)

jätte fin bur :)

jätte fin bur! smart det där med glasslådan som höhäck! ;)

Jättefint! (: Buren såg inte liten ut tycker jag,,,sen har man väl endå dom lösa nästan hela tiden om man har innekanin? (:
(Jag hade iaf det. Tror knappast att mina kaniner led av sina 100*50 burar när dom hade hela nedervåningen på ca 100kvm å springa på iaf;D)
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Superfint! :D
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
jättefint=) smart med höet!