Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 581 ggr
[Quellii]
0

Ballerinas bur :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ju helt glömt bort att visa Ballerinas bur, har ju visat Mozarts och så skulle jag ju visa Ballerinas.. ^^ Men iaf, här är den, nymöblerad och allt :)

[Quellii]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär har jag höet åt henne ;)

Majsbecka
0

Åh, vilken fin :D Men jag tror inte att det där mjukdjuret kommer att klara sig länge utan bitmärken x'D Tycker det är jättefint med matta :) Fast själv skulle jag aldrig kunna ha de ^^,

[Quellii]
0

#2 tack :) Mjukdjuret har hon haft sen hon flyttade hit och det har inga bitmärken alls :) Hon tvättar den bara ^^ <3

Majsbecka
0

#3 Naaw, skulle också vilja ha de så med Leona :D

Sotis
0

Jätte fin!:)

[Quellii]
0

#4 Hehe :D

lill-jarven
0

Fint :D Smart idé med glassbyttan! Gissar att det inte blir så mkt hö utanför buren?

[Quellii]
0

#7 Jag har nyss börjat med det, tidigare har det legat löst i buren, men jag var tvungen att göra en höhäck då hela mitt rum är fullt med hö efter typ en dag xD

KvirrZ
0

Vad fint hon har det :D

- Mvh Emma

lill-jarven
0

#8 haha känner igen det där, fast jag har ändå tejpat min höhäck så att det inte skulle komma ut så mkt.. men det finns en springa i nedre kanten där det läcker ut lite. Sen springer hundarna dit och sprider ut det haha

[Quellii]
0

Tack Emma :)

#10 Haha xD

senna
0

vad fint hon har det. riktigt smart det där med glasspaketet. :D

malinroth
0

fiint :) Men vi vill ju se lite nya bilder på Ballerinan själv också ;)

[Quellii]
0

#13 Haha ^^ Jaa det får jag väl oxå ta och ordna då ;D

KvirrZ
0

#14 jaa, det får du ;)

- Mvh Emma

KajsaM
0

Jättemysigt :)

malinroth
0

#14 Nice :D

Tsarina
0

Den där buren såg lite liten ut. Kanske jag som ser fel?

malinroth
0

#18..jg är ganska säker på attd den är ok storlek..dessutom vet jag att hon hoppar lös i rummet många timmar om dagen :)

lolaisdenied
0

Finns det några andra inneburar som har tillräckligt i höjd förrutom sådana burar? >__<

Tsarina
0

Vad har den för mått då? Tkt den såg väldigt liten ut , men ser juh hur stor kaninen är i buren . :S

[Quellii]
0

#18 #21 Det är mycket av Ballerinas päls som gör att hon ser stor ut ^^ Buren är 110cm lång, 55cm djup och 50cm hög :) Och mitt rum är på ca 20m2 som hon ständigt skuttar i ^^

sputtnick_plexus
0

vad fint hon har det! :)

senna
0

Alexandra: Hon har det jättefint och buren är inte alls liten. Jag kan förstå vad du menar med att pälsen får henne att se stor ut.
Håller med Malin, (#13) , vi vill se bilder! :D

[Quellii]
0

#23#24 Tack :)

sputtnick_plexus
0

:)

Keligast
0

jätte fin bur :)

Dior_94
0

jätte fin bur! smart det där med glasslådan som höhäck! ;)

Lans
0

Jättefint! (: Buren såg inte liten ut tycker jag,,,sen har man väl endå dom lösa nästan hela tiden om man har innekanin? (:

(Jag hade iaf det. Tror knappast att mina kaniner led av sina 100*50 burar när dom hade hela nedervåningen på ca 100kvm å springa på iaf;D)

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

ciss
0

Superfint! :D

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

pandabjorn
0