Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 713 ggr
michellekrantze
0

(K) Liten Rex - honor

Jag letar efter 2st honor att köpa eller låna som kommer användas i Avel med Dvärgvädur (1-2 kullar). Tar gärna emot förslag men är främst intresserad av lite äldre djur som är färdiga i pälsen då det är den jag är ute efter. Måste alltså ha en BRA rexpäls. Färgen jag söker är vit rödögd men (om det finns) är jag också intresserad av chinchilla, havana, otter och white. Jag bor i Linköping (Östergötlands län) men kollar gärna efter transportmöjligheter om du bor långt bort.

varje sekund är en missad chans, varje ögonblick ett tillfälle som fanns

Linda1977
0

Har inga vuxna till salu men bor i Östergötland, Finspång och kommer ha två kullar liten svart Rex, om det skulle bli aktuellt😊

michellekrantze
0

Kommer du ha något annat än svart eller bärare av vit rödögd? :) Annars avvaktar jag nog och ser om det dyker upp något men bra att veta att det finns i närheten! :) Finns någon hemsida?

Linda1977
0

Vi har bara svart😊

Niniz
0

Jag har en liten rex på 2 år som är en extremt duktig mamma. (hon har fått en kull med en dvärgvädur och det blev så fina ungar!) Hon är blåbrokad och finns två mil från Ullared… Måste säljas pga utlandslytt. Är du intresserad så hör av dig!  :)

michellekrantze
0

Hej, vill helst undvika blått. Vilka färger bär hon på? :)

Niniz
0

Jaha :S Hennes mamma är viltblå, pappan blåbrokad, hennes farfar är viltgul och hennes mormor är castor. Morfar och farmor är blå/blå manteltecknad. Så hon har ju en del blått i släkten.  Hennes kullsyskon var i färgen blå, lux eller viltblå.  Pappans kullsyskon var blå,  viltblå, rödförstärkt mantlad och blå zobel.  Tyvärr vet jag inte vilka färger mammans kullsyskon hade.

michellekrantze
0

Många roliga färger i stammen! Synd hon inte bar brunt och zobel måste jag undvika. Lycka till endå och tack för ditt förslag! :)

Niniz
0

Okej :) Lycka till själv! :)