Så himla glad!
Som de flesta vet så födde min 4 månader gamla hona för 5 dagar sedan. Endast 1 levande unge och mamma började söka efter en annan hona med ungar som kunde tänkas vara "surrogatmamma" (heter det så?). Vi visste att Lovis inte skulle klara av det stora ansvaret att vara mamma.
Så iförrgår fick mamma tag på en tjej 10 minuter cykelväg härifrån som hade en hona med ungar som var 1 dag äldre än Lovis unge. Så vi åkte dit igårkväll och ägaren till honan (Mia) visste precis hur hon skulle göra och honan accepterade vår lilla mirakelunge direkt!
Så nu kommer Lovis kunna ha en normal uppväxt samtidigt som ungen fick leva :) Och jag får hälsa på när jag vill! Har till och med fått nyckeln till lekstugan hon har kaninerna i! Dessutom har jag fått tillåtelse av mamma att behålla lilla ungen sen. Men vi får se hur det blir med det :)
Är bara så glad att bebisen klarade sig! :') Och hoppas att det fortsätter i rätt riktning!

Gud så roligt :)
Skönt att allt löste sig.
Grattis!

Tack :'D Ska iväg och fota ungarna nu! :D

Vad roligt Garttis! :)

Vad shönt att det fanns en så nära och att den överlevde :)

Har inte kommit på ett namn än, förresten :/ Kallar den för "Mirakel" än så länge ;P Det är troligen en hona. Hjälp mig med namn! :D

Vill du ha ett lång ovanligt namn eller vilket som helst? ^^,
Vad kul!! Är glad idag och blir ännu gladare nu! :D Hon kan ju heta Miracel, eller kanske Lucky number one? Hehe
Vad kul och bra :)
Grattis! :-)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Vad skönt! :) Jättesöta bebisar :D
- Mvh Emma
Fick hon ungar vid 4månader!?
Gud vad kul Grattis :)
#13 Uppfödaren hade henne i samma bur som syskonen och hon parades. lauraa visste inte om det
- Mvh Emma
#15 Jah ;) Tänkte väll xD

"Lucky Number One" passar värkligen tycker jag. :D
Åh vad kul! :D

Så kul Laura! :D Och bra gjort! Lovis skulle inte klarat av henne.

Om det är en hane ska den få heta Fit For Fight "Fighter", och om det är en hona får hon heta Lucky Number One "Lucky"! :D Tack för namnhjälpen!
#20 vad sött :D
- Mvh Emma

naaw vad söta! Kul att du gillade mitt NAMNFÖRSLAG :)

Va skönt att det löste sig! (: Hoppas det går bra i fortsättningen oxå (: Jättesöta bilder^^
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
Nej men vad kul!! :D

Vad kul:D Och vad söta<3=)

Vad kul!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Så sööta!

Helt underbar(a)!!!! <3