Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1072 ggr
jela96
0

(K) Kaninhona

Hej!

Igår förlorade vi älskade Bella och jag märker hur Milton mår dåligt att vara ensam och försöker därför hitta en kompis till honom då han inte trivs ensam.

Helst dvärgvädur men rasen har inte stor betydelse. Helst kaninunge och färg spelar ingen som helst roll.
Jag finns i Örebro och har inte körkort. 

Här får kaninen ett fint hem tillsammans med världens goaste kaninhane (kastrerad) har en trädgård som de får springa fritt på flera timmar om dagen och självklart fri tillgång till fräscht vatten och hö!

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Zåmbii3
0

Har du hittat någon kanin ännu? Annars så har jag förhoppningsvis en kull teddydvärgvädurar här om ca 1 vecka! :)
Bor i Dalarna, men transport brukar inte vara några problem att ordna. :) 

www.teddytussen.weebly.com

// Teddytussens kaninuppfödningHjärta
http://teddytussen.weebly.com/
~Kaniner är inte en hobby, det är en livsstil~

zezagena
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Här är Enya, viltblå dvärgvädur 6 mån, snäll och gillar sällskap, om du intress bör hon bo skyddat/inne tills det varmare dock.  Är Id märkt o väger 1.6 ca 

Kan tas Örebro 2/4  finns Sthlm ;)

StrikensKaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har en vit hona som finns i Göteborg, transport brukar gå att lösa leveransklar 2 april

Niniz
0

Jag har två honor jag säjer pga utlandsflytt. En är en blåbrokad liten rex och den andra är en liten rex/dvärgvädur rex blandning :) Finns 2 mil från ullared om du är intresserad. :)

jela96
0

4# Skickade PM :)

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram