Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 395 ggr
Clariiz
0

OT - Orkar inte :'(

Medan jag skriver det här spelas låter Forver Young med Aphaville om och om igen.

Min lille Puffin dör nu :'(. Hon låg i matskålen, tog ned henne till mamma och vi har masserat hennes mage och allt men inget funkarde. Nu är det försent. Hon är troligen borta nu.. Vet inte varför. Kanske hon fått i sig plast? Hon rymmde i går..

Jag orkar inte, inte igen.. Ska inte köpa någon ny nu.. Mina två gerbilflickor har redan vart med om 2 dödsfall.. Stackarna.. Först Grynet som fick förstoppning eller hade ett medfött fel. Och nu Puffin som kanske fått i sig plast?

Jag rokar inte :'(

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

[Zoie]
0

Stackars dig ;( *tröstkramar*

Dior_94
0

Så hemskt :'( *tröstkramar*

Clariiz
0

Tack :')

Men jag orkar inte att vara ledsen. När Grynet gick vidare gick jag ner mig totalt. Typ helt insolerad en vecka kund einte äta eller göra något.

Men det rä så svårt? Hur kan man inte gråta?

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

KvirrZ
0

Vad tråkigt :'(
Vet hur det känns.. :'(

Tröstkramar<3

- Mvh Emma

[mjuue]
0

stackars dej clara <'3 :/

huldisen
0

Vet hur det känns =/ Är så jäkla tråkigt och hemskt att förlora sitt djur :( Massor med kramar till dej <3

[Quellii]
0

Kramar* :/

Sotis
0

Stackars dig:'( *tröstkramar*<3

Martina-b
0

massa av krammam

Clariiz
0

Efter Grynet känns det som jag inte gett Puffin en full chans att fastna i mitt hjärta.. Det har kännts: "Hon kommer ändå dö snart, bäst jag inte fäster mig"

Det gör ont att bara se två flickaor för andra gången :'(. Men jag tar sorgen på ett annat sätt nu :'). Det är bara jag och mamma hemma. Så först gick vi ut med hundarna och pratade sedan kollade vi på gamla kort. Funkade bättre en jag trott :').

Kan säga att hon är död nu. Hon fick ligga i spånet och fick ligga där och somna in. Hon led inte. Det såg bara ut som hon sov.

Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com