Kaninnamn
Hejđ Jag ska snart hĂ€mta en kaninunge men vet inte vad hon ska heta, om ni har nĂ„gra förslag kan ni vĂ€l kommenterađ Namn jag kommit pĂ„: Isadora Svea Freja đ
Hej!
vad kull att du ska bli med kanin! NÄn av namnen du har kommit pÄ hitills passar sÀkert!
Jag kopierar mitt tips? frÄn en annan trÄd.. :
NÀr jag ska döpa mina djur brukar jag ta deras fÀrg (tex) och översÀtta det till olika sprÄk tills jag HITTAR
nÄgot fint namn som passar. Min kanin heter Shiro (vilket betyder vit/slott pÄ japanska) och hon passar vÀldigt bra i det dÄ hon Àr vit och min lilla skatt. ^_^ <3
Mina kaniners insta: shiroandtotoro <3
Tack jĂ€ttebra förslag, ska se om det blir nĂ„t fintđ #1
Jag Àlskar dem hör tvÄ namnen- Melanie och Lelanie:)
Mvh Elin:)
Ni fÄr gÀrna ta er tid att gÄ in pÄ min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Jag gillar ju namn frÄn grekiska gudinnor/gudar, sÄsom Athena, Afrodite eller Hera
Freja heter min lilla kanintös..đ
Har du nÄgon bild pÄ henne? Lite lÀttare att se dÄ vad hon passar till.
Annars, lite namn som jag kom pÄ Àr: Milly, Milleya, Lovis, Angel, Mollie, Tessan, Tessie, Wilja och Nilla
VÀnliga hÀlsningar Ellen 

Tack, jĂ€ttefina namn allihopđ #5
AssĂ„ mĂ„nga jag frĂ„gat tycker inte alls om namnet men jag tycker faktiskt om Fajsa, Ă€nda nackdel Ă€r att det rimmar pĂ„ bajsađ±đ
Jag Àr en sucker för engelska namn sÄ kanske Vanessa, nina, Bethany, Ashley Àven disneynamn pÄ engelska Àr ba för sött typ cinderella. :)
Tack för tipsen superfina namnđđ
Tilly? Belle? Sonya?
Nogat? Choklad? đ
Lilja?
Gud sĂ„ fina namn tackđđ»
Har du kommit pÄ vad hon ska heta? FÄr jag frÄga henne, varför man fÄr vara sÄ söt?!
NĂ€e inte Ă€nđ đ ja visst e hon söötđ»đ