Kanin iFokus

Kanin

Etikett: namnförslag
LĂ€st 975 ggr
EmmaReden
0

Kaninnamn

Hej💗 Jag ska snart hĂ€mta en kaninunge men vet inte vad hon ska heta, om ni har nĂ„gra förslag kan ni vĂ€l kommentera😅 Namn jag kommit pĂ„: Isadora Svea Freja 💗

bjÀllra
0

Hej!

vad kull att du ska bli med kanin! NÄn av namnen du har kommit pÄ hitills passar sÀkert!

Jag kopierar mitt tips? frÄn en annan trÄd.. :

NĂ€r jag ska döpa mina djur brukar jag ta deras fĂ€rg (tex) och översĂ€tta det till olika sprĂ„k tills jag HITTAR nĂ„got fint namn som passar. Min kanin heter Shiro (vilket betyder vit/slott pĂ„ japanska) och hon passar vĂ€ldigt bra i det dĂ„ hon Ă€r vit och min lilla skatt. ^_^ <3

Mina kaniners insta: shiroandtotoro <3

EmmaReden
0

Tack jĂ€ttebra förslag, ska se om det blir nĂ„t fint💗 #1

Love Lejonhuvadekaniner
0

Jag Àlskar dem hör tvÄ namnen- Melanie och Lelanie:)

Mvh Elin:)
Ni fÄr gÀrna ta er tid att gÄ in pÄ min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html

Ludde_13🐰
0

Jag gillar ju namn frÄn grekiska gudinnor/gudar, sÄsom Athena, Afrodite eller Hera

missanÂŽs
0

Freja heter min lilla kanintös..😊

Har du nĂ„gon bild pĂ„ henne? Lite lĂ€ttare att se dĂ„ vad hon passar till. 

Annars, lite namn som jag kom pĂ„ Ă€r: Milly, Milleya, Lovis, Angel, Mollie, Tessan, Tessie, Wilja och Nilla

VĂ€nliga hĂ€lsningar Ellen GladStjĂ€rnor

EmmaReden
0

Tack, jĂ€ttefina namn allihop💗 #5

EmmaReden
0

EmmaReden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det hĂ€r Ă€r Kaninungen jag ska hĂ€mta, hon Ă€r över 1 mĂ„nad nu men fanns ingen annan bild😅💗

semla0208
0

AssĂ„ mĂ„nga jag frĂ„gat tycker inte alls om namnet men jag tycker faktiskt om Fajsa, Ă€nda nackdel Ă€r att det rimmar pĂ„ bajsađŸ˜±đŸ˜‚

Mollypierce
0

Jag Àr en sucker för engelska namn sÄ kanske Vanessa, nina, Bethany, Ashley Àven disneynamn pÄ engelska Àr ba för sött typ cinderella. :)

EmmaReden
0

Tack för tipsen superfina namn💗👌

KaninernasbÀsta
0

Tilly? Belle? Sonya?

Kanin Love
0

Nogat? Choklad? đŸ˜

Kanin Love
0

Lilja?

EmmaReden
0

Gud sĂ„ fina namn tackđŸ’—đŸ˜»

KaninernasbÀsta
0

Har du kommit pÄ vad hon ska heta? FÄr jag frÄga henne, varför man fÄr vara sÄ söt?!

EmmaReden
0

NĂ€e inte Ă€n😅💗 ja visst e hon söötđŸ˜»đŸ’—