Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 366 ggr
Taci
0

Hemsk dröm!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gud vilken hemsk dröm jag hade inatt :/ Drömde att jag satt o kelade o klappade på Hugo, helt som vanligt i soffan.. Då jag plötsligt upptäcker en knöl på huvudet. "Vad konstigt", tänkte jag, så jag åker iväg till veterinären, som på direkten säger "Nej det här går inte göra nånting åt, vi måste ta bort honom nu direkt.". Så han avlivades, jag grät som en tok, åkte hem o satt o tittade på den tomma buren hur länge som helst, o bara grät, grät, grät. Fick berätta för alla kompisar o så att han var död. Usch va förstörd jag var när jag vaknade! Hade tårar över hela ansiktet haha ^^ Fatta hur skönt det var att lyfta huvudet o titta på buren o se att han låg där å sov, min lilla snusmumrik! :) :) Så sjukt läskigt när man drömmer sånt, det känns ju så verkligt!

Tina-A
0

Obehagligt! Det är en väldig tur att drömmar bara är just drömmar :)

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

KvirrZ
0

Usch vad obehagligt.. :S

- Mvh Emma

johanna_loveAnimals93
0

Usch :S Tur att det var en dröm!

ciss
0

Tur att det bara var en dröm!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

sputtnick_plexus
0

ursch! :S
tur att det bara var en dröm! :) ^^

[Niike]
0

Usch vad obehagligt;S

Jag drömde ju också en hemsk dröm för ett tag sen om mina kaniner x'/ Det är så jäkla skönt att vakna, man blir typ hur lättad som helst^^

huldisen
0

Urch.. Hatar såna där hemska drömmar :/

flisan93
0

säger precis som ciss, tur att det bara var en dröm.

myriis
0

Vad läskigt!

Jag drömde om Flame för ett tag sen, om att han kunde gå på vatten, haha xD

sputtnick_plexus
0

9: hahahhaha rolig dröm xD

myriis
0

#10: Ja, den var jättekonstig. Började med att Flame var lös på tomten och sprang ner i vår damm. Jag fick panik, men så ploppade han upp och sen gick han runt på vattnet xd

sputtnick_plexus
0

11: hahahahahahhahahahahah okej xD

Jennie104
0

11# HAHA xd