Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 987 ggr
NelliMohrle
0

Kaninvakt sökes!

Hej!

I Juli (den 4-1 August) ska vi åka till Tyskland och jag skulle behöva en kaninvakt åt mina 3 kaniner.  Finns i Blekinge. Om du är intresserad eller vill ha mer info så skicka ett PM eller skriv en kommentar. Vet att det är ganska långt dit och att det är lång tid men behöver verkligen en kaninvakt då vi ej kan ta med dom. 🙂

Älskar kaniner Kär

[Sockertoppens_kaniner]
0

Var i Blekinge bor du? :)

NelliMohrle
0

Ronneby :)

Älskar kaniner Kär

[Sockertoppens_kaniner]
0

#2 Okej, lite långt att åka till mig då. Hoppas du hittar någon! :)

NelliMohrle
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3

Bild på kaninerna. De 2 svarta bor ihop. En hona och en kastrerad hane. Den andra honan ska jag försöka sätta ihop med de andra kaninerna men bor hitintills själv.

Älskar kaniner Kär

NelliMohrle
0

#3 Ok synd. Om det skulle gå kan vi även ha kaninerna hos någon eftersom det kan vara lite långt att åka xD

Älskar kaniner Kär

[Sockertoppens_kaniner]
0

#5 Vad menar du? *trög* xD

Smilla Kanin
0

#6 Jag tror hon menar att om du kan passa hennes kaniner så kan hon kanske lämna dem hos dig:)

[Sockertoppens_kaniner]
0

#7 Ja, tänkte bara att 3 timmar är rätt långt. Men det får TS bestämma. :)

NelliMohrle
0

#6 Aa så menade jag :) #8 Var bor du? Kanske åker förbi. Har hittat en som är intresserad men desto fler man kan välja mellan desto bättre. Man vill ju att de ska ha det så bra som möjligt men samtidigt att det ska gå smidigt och bra :)

Älskar kaniner Kär

Johannakoefoed
0

Vi har platser ifall du inte hittar någon, finns på Öland! :) Sandbykanin.weebly.com

[Sockertoppens_kaniner]
0

#9 Jag bor precis utanför Halmstad. :)

NelliMohrle
0

#10 lite fel riktning tyvärr :/

#11 Ok den närmaste/enklaste just nu faktiskt. Hör av mig om vi inte hittar någon närmare :)

Älskar kaniner Kär

[Sockertoppens_kaniner]
0

#12 Gör så! :)