OT - Helg
Ännu en hel vecka har gått och nu är det helg :) Vad ska du göra i helgen ?
**Fredag:
**Vara med Zoie , Kanske bygga hinder ?
**Lördag:
**Hoppträna Zoie =/
**Söndag:
**Vara med Zoie ?

Fredag:
Idag ska jag baka, och bara myyyyssssaaaa. Kanske tar in Milou en stund..
**Lördag:
**Vara med kaninerna. ? Slappa!
Kanske går till stan.
Söndag:
Slappslappslapp med kaninerna. (:
**Måndag:
**Är ledig, så jag ska bara vara med kaninerna, och slappa.
Kanske går till stan.
Fredag:
Slutade nyss, en timma tidigare (: Min bildlärare var sjuk.
Har precis fått svar från en kompis, som klarade moppeprovet, sen fyller hon år idag också. Så lite firande blir det nog (:
Lördag:
Inte mycket, slappa, gosa med kaninerna och ja.. (:
Söndag: Vet inte..
Fredag:
Idag har ja varit i en djuraffär och köpt lite saker till kaninerna :)
Ska byta i burarna och sen mysa med djuren hela kvällen<3
**Lördag:
**Vara med djuren :)
Söndag:
Ska vara i skolan 09-15 tror ja det var och jobba på vårat expo.
- Mvh Emma
Fredag: slappa vara med ninerna.
Lördag: karateläger från 10.00-17-30
Söndag: karateläger idag med från 10.00 till troligtvis 17.30 eller kanske tidigare..?? :P

ska gå på marknad så ska jag också sälja på barnmarknaden
#1. gud vilken bra ide ska också bygga hinder imorron. ee så kallt idag typ 8-10 grader.. brrr
/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

Fredag: Ska snart på ridning, sen hem till Frida (Frida_L) där jag och Anna (annaforsgren) ska sova över med alla kaniner x)
Lördag: Tävling! Har 5 kaniner att tävla ;P Myran ska debutera!
Söndag: Spinning och sen ska jag fira min syster som fyller 25! Får träffa min systerdotter och systerson <3

Fredag: vaccinera alla kaninerna och kolla med veterinären så att Retsina mår bra.
Lördag: bygga hinder och va med kaninerna
Söndag: spela fotbolls match och va med kaninerna

Fredag: Ska på kalas för två av mina kusiner :P
Lördag: Förhoppningsvis ska jag träffa en kompis så att hon kan bleka mitt hår och sen ska jag färga hennes.
Söndag: Jobba på djurexpot i skolan 9-17
Måndag: Ledig, så jag ska väl försöka hitta på nåt kul. Och sen så ska jag rida.
Fredag : Skola, fara till luleå och shoppa ^^ och så var med Malin :) Och se Idol :D
Lördag : Sova länge :P Säkert vara med nån kompis, sitta vid datorn och bara ta det lungt ;)
Söndag : Typ samma som lördag, fast jag kommer nog plugga med =)

Fredag: Slappa hemma, har varit med Fanny hela dagen & sovit där. Sov där från onsdag till idag, så jag ska vara lite med familjen & marsvinen idag. Ska nog byta i buren till marsvinen också. Varit ute med Engla på en äng :)
Lördag: Ta hand om djuren, kanske vara med Fanny eller så. Får se!
Söndag: Har inga planer. Ta hand om djuren & slappa :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

**Fredag:
**Slappa, mysa med älsklingarna!
**Lördag:
**Köpa en kompis till Bella (mitt marsvin). Plugga!
Söndag:
Slappa och plugga :)
Fredag: har varit med en kompis, och nu sitter jag hemma här vid datorn, har varit med kaninerna. Ska se idol, och sen ska jag ut till kaninerna igen.
Lördag: Ska gå på stan, sen ska jag på Skellefteå AIK match, sen ska jag hem, vara inne på KIF, och vara med kaninerna=)
Söndag: Ska till stallet, till min sköthäst, sen ska jag hem, vara inne på KIF och sen vara med kaninerna=)
Fredag: Idag har jag varit i skolan, men efter det var jag kvar i stan och fikade med några kompisar i det ruggiga vädret. Supermysigt!;) Sen tog jag en buss hem och fick cykla hem - i regnet. Stackars mig. "/ Sen ska jag kolla på Idol. :)
Lördag: Fotbollsmatch. Sen ska jag och några kompisar se på skräckfilm och ha det lite mysigt :) <3
Söndag: Då förstår ni! Ska jag på "Smaka På Tjust" eller vad det heter x') Ska till ett ställe och kolla på kaniner, marsvin och lite andra djur, bara för skoj skull. Ska fota massor^^ Superskoj!:)

Nu hittade jag den ^^
Fre
Var i Luleå och shoppade. Såg sedan film med Ida, Erica och Agens <3
Lör
Varit med Erica. Ska snart se film med Erica och Agnes, även sova hos mormor o morfar :)
Sön
Kompisar och läxor
#16 vi var i luleå samtidigt :D