Kanin köpes
Hej vill köpa kaniner gärna syskon en hane och hona. Helst ungar. Någon som säljer billigt nära Göteborg/Alingsås :)
När du skriver billigt, tar jag inte dig seriöst.
Alla kaniner är billiga.
Kolla på blocket :D. Där brukar det finnas väldigt många kaniner tillsalu.
Men plugga på allt du behöver veta om kaniner innan du skaffar dem. kaninmagazinet.se har väldigt mycket fakta och så kan du ju alltid fråga här. :)
Sen får man ju aldrig glömma att en kanin blir runt 8år (min kompis kanin är 13 så de kan bli äldre xD) så de kommer bli dina kamrater under många år.
Tack så mycket :), vet rätt mycket om kaniner eftersom att min mamma har haft massa kaniner+ att jag har haft själv.
Jag har i Göteborg! Tre tjejer som är jättebra vänner, du kan köpa tre eller två av dem :) 250kr/st om du köper två eller tre , 400kr om du bara köper en :)
De är dock 1,5, 1,5 och 3 år*
Hej! Har kaninungar lejonhuvad bland/ dvv bland som blir 7veckor på Måndag . Kull syskon på 7 st 1 vit blåögd - hane, får hängande öron 1 vit blåögd- hona stående öron 1 vit blåögd- ev hane ,får hängande öron 1 svart wienertecknad - hane stående öron 1 viltgrå -hane stående öron ( än så länge) 1 viltgrå wienertecknad - hona stående öron ( än så länge) 1 viltgrå wienertecknad - hane stående öron ( än så länge) Dessa säljs tidigast slutet på vecka 16 Pris: 150:-/ st
TS, tänk på att du inte kan ha en hona och en hane tillsammans ifall hanen är okastrerad* :)
Vi finns i norra Skåne. ca 2,5 timmes resväg till göteborg