Tömde buren.
Jag tömde Novas bur nu, herregud vad svårt det var. Jag grät hela tiden. Jag har sparat hennes gnagpinne, jag hade inte hjärta att slänga den. Jag vet att det fortfarande finns hopp om att hon ska komma tillbaka, men hon har inte rört maten jag har lagt ut (jag har lagt ut på en massamassa olika ställen) och ingen har sett skymten av henne .. :(
Det här är grymt mycket svårare än vad jag trodde att det skulle vara >_<

Håll hoppet uppe. Hon har bara varit borta några dagar & hon KAN faktist komma hem. Förstår att det är svårt för dig. Sandra's Skrutten rymde och var borta i några/någon vecka. :/
En vän till mig hade en svart hermelinhane som rymde på sensommaren, tidig höst. I våras såg vi honom - levande. Fick dock aldrig tag i honom och har inte sett honom igen. Så det FINNS hopp!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#1 .. jo, jag vet att det bara har gått nån dag, men det är så otroligt jobbigt att inte veta om hon lever eller om hon är död >_< … Men jag ska fortsätta leta och sätta ut ny och fräsch mat varje dag. Tack för stödet!
hoppas du hittar hon! lycka till!
Hoppas verkligen att du hittar henne, ge inte upp !

sätt ut hitte annonser överallt:)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
Som dom andra säger, GE INTE UPP HOPPET MIMMI <3
Ifall hon inte kommit tillbaka snart kanske jag kan komma med Alfred så kan vi hjälpa till att leta! <333
Håll uppe hoppet:) Hon kan komma hem:) Hon klarar nog sig ska du se:)
Usch :( Glöm inte att det sista som överger människan är hoppet!! Håller tummarna för att du ska hitta henne..
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Hoppas du hittar henne!Ge inte upp:)
Hon måste komma hem ! Kramar till dej <3
Åh, jag har missat att hon har rymt! Gud vad ledsamt! Hoppas verkligen du hittar henne. Skickar med lite hopp och tröstkramar<3

Ge inte upp hoppet :( <3 Skulle kommit och hjälpt till att leta om jag bodde närmre :/

Tack alla för allt stöd <3 … jag ska sätta upp anonser nu i eftermiddag och hoppas på att nån har sett henne!

#13 .. tack <3 … den där bilden hade jag inte, är det du som har knäppt den? min lilla bebis :(
#15 Jo jag tror det är jag som fotat.. eller om det är Malin? hmm nej det är nog jag.. vilken koll jag har
Ge absolut inte upp! Håller tummarna och hoppas det går bra. "/
Hoppas du hittar henne!
Hoppas verkligen du hittar henne!<3
- Mvh Emma

vi håller tummarna, och mina kaniner håller tassarna för dig!
ge inte upp, lille Nova kanske bara är ute på äventyr och kommer traskandes till dig snart.
dont give up!

Som alla andra säger här i tråden:
**Ge inte upp Mimmi
**Hon kanske kommer hem idag, imorgon, nästa vecka..vem vet?

Leta,Leta,Leta och sätt ut lappar du Måste hitta henne :/ Stackare<33
Hon hittar säkert hem :)
Lycka till!
Jag hoppas verkligen att du hittar henne. Min kompis hade en kanin som rymde. Den sågs levande efter ett nästan ett halvår och man var säker på att det var hennes kanin. Så ge aldrig upp. Hon kommer säkert hem. :)
/Matilda

Gud! Stackare, ja skulle också börja böla om Tindra skulle rymma. Sätt upp lappar överallt! Hoppas hon kommer tebax!
Mimmi, jag hoppas att det inte gör något att jag skriver..
Men iaf så sågs Nova imorse, så hon lever iaf :D <333
Så förhoppningsvis så är hon snart hemma i sin bur igen!

Åååh, lycka till nu! Hon har blivit sedd! :D
stackare! :(
Hur går det, har hon hittats/infångats? Skönt att hon sågs levande iaf! Leta leta :) <3
#26 vad skönt! Nu får vi alla hålla tummarna på att hon kommer hem snart<3
- Mvh Emma

#26 Åh, hoppas hon är tillbaka i sin bur snart då! (:
Målar och ritar porträtt på beställning.
Gör även armband och kaninselar.
Priser och info:
http://lans.blogg.se/tillsalu/
Mina auktioner på tradera:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999
#26 åhh! <3 underbart! Hoppas du får tag i henne oskadd Mimmi!! Snaaart!! <3<3 kramar!!

#26: Underbart :D
www.frihetenskaniner.se
Jag tror inte att hon är infångad ännu.
Jag har jobbat sen 6.30 imorse å ska jobba till åtta ikväll, så jag kan inte hjälpa Mimmi att leta å fånga tyvärr.
Men hon skulle höra av sig så fort dom fått in hon, å jag har inte hört något än så jag antar helt enkelt att hon inte är infångad ännu. Men jag är sååå lättad å glad att hon iaf lever å att dom har sett hon <3
Åååh jag är så glad att dom har sett henne! :D Hoppas nu att de får fast henne snart :)
#34 Hoppas hoppas!

34# Hon kommer nog snart hem :)
Hur går det för henne?? <3

#26 vad glad jag blev när jag läste att hon setts! :D har ni fått in henne? =)

#20, det har jag redan gjort typ tusen gånger, men tack ändå :) <3
och tack alla för ert stöd, det betyder verkligen jättemycket <3
Sven-Erik såg Nova idag 06:30, så jag sprang ut i bara pyamas och började att locka på henne, fast då hade hon redan hunnit skutta vidare in mot skogen. Jag gick och letade ett bra tag, men jag såg henne ingenstans :/ men det är jättejätteskönt att veta att hon lever iaf <3

Nu, älskade vänner, tar jag bort min användare, men sagaoalfred kommer att hålla er uppdaterade om nova.
kärlek och kramar till alla här på kif <3
#41 <33
- Mvh Emma

40# Fick läsa det flera gånger för att förstå :/ Syn .. men hon kanske kommer oväntat nån gång :)
**
Hejdåå**

#40 Va skönt att hon har blivit sedd igen. :) Jag säger som någon annan sa, gå ut och gå med nån kanin i skogen så kanske hon kommer fram. :)
41: <3
Nova är återfunnen, och i sin bur igen <3
Hejja Nova! :D Så skönt att hon är hemma igen! <3

#46 Ååh, va skönt! :D
Men guud, vad skönt att hon är hemma igen (:

guud vad skönt =)
Åhh gud vad skönt! :D <33
Jaa. Jättejätteskönt verkligen. Fick både gåshud och tårar i ögonen då Mimmi ringde å berättade.

Åhh så skönt :)<3

åhh vad skönt! :D <3

GUUUD så skönt!
www.frihetenskaniner.se

JA :D Jisses så skönt :D <33
GUD så skönt! :D
- Mvh Emma
ÅH, vad bra ! ;9<3 Hälsa henne att hon inte får smita igen, vi blir ju oroliga. ;O
ÅH, VAD UNDERBART!!! :D Det visste jag väl, att det skulle lösa sig! Hurra :))
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

46# UNDERBAAART<33
Gud så skönt att ni hittade henne ! :D

vad bra! :)

Vad bra!:D;D
så skönt!
GUD vad bra!
:D !!!!