Munnen
Ta kort på era kaninerns munnar :P. För det första tkr jag dom är så söta! xD Och för det andra kan det vara roligt att se hur era kaniners bett ser ut.. Man kan lära sig ett och annat.
Är kaninen rädd, eller inte gillar det så behöver man inte ta en bild.. Det stressar bara kraken, men om kaninen inte bryr sig så lägg gärna in :)
Jag kan inte fota nu.. Kameran är på resa.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Är hos mamma nu, så kan inte fota idag

Jag vill se hur det ser ut i en mun på en kanin..men jag vågar inte kolla på Rambo, jag litar inte på honom till 100%
#4-6; Gud vad guligt!
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#2 haha gud vad gulligt :D men varför har hon helt 'krulliga' morrhår?

#5-6 haha, den är ju bara för gullig :D

#8 Han är rex ;)
- Mvh Emma
VARNING: KIF fulaste tänder!!
Här är skalmans mun och tänder.. han har ju bettfel, och det ser nästan ut som om någon har bara kastat in ett par tänder i hans mun.. detta är precis innan vi klipper dom. om ni undrar varför det är så gult på nedertänderna så är det för han inte använder dom, det är inte för att det är ruttet. utan bara en beläggning. när man klippt så är det vitt igen.
Medarbetare på Hundar.ifokus
#12 Vad har hänt med tänderna ?
#13 han har bettfel
- Mvh Emma
#13, Han har bettfel
#14, och #15.. hahaah samtidigt! ;)

#16 japp ^^
- Mvh Emma

här är kitty när hon dricker :33
jag har ungefär haft 12 kaniner under åren och har haft 3 stycken som haft problem med tänderna. dom vuxit för mkt, så vi har klippt dom ungefär varannan vecka, eller olika beroende på kaninen. det har gått fint, kaninen lever ett normalt liv.
men billie som vi har nu, han hade det, men det försvann sen för nu är hans tänder perfekta. :)

#12 Elvis tänder är såå mycket värre!! ;)

#21 där har han lååångt, som ni ser. :D
dock är hans fluff på huvvet bakåtslickat. ;)

#28 otroligt charmig liten kanin :)
skitsöt
#30 Tack :D
söta munnar :)
*pusspåallamunnar* ^^
- Mvh Emma
#22, har Elvis också bettfel?
#22,, okej.. för skalman har likosm bettfel på alla framtänder. alltså, de två unde och de två övre plus de små smala tänderna bakom de övre. så alla tänder som man ser på honom har han bettfel på.. kindtänderna har jag inte sett själv, utan en veterinär som sa att det såg fina ut, så då får jag väl lita på de..
har du någon bild på din kanins tänder då, så man får se, Frida _L,, det kan vara intressant att se..
jag kan ta några andra foto till så man ser "bättre" hans fel ;)
Vilka sööötnosar :)
söta ^^