Uppfödare?
Hej! Jag letar efter uppfödare i Skåne eller i grandlanskapen som föder upp dvärgvädurar. Det går hur bra med blandraser också. Jag ska träna hoppning med den. Har ni hemsidor så lägg upp dem i kommentarerna. Frågor och info via PM. Ps. Tror inte den hamnade i rätt kategori . Tacksam för snabbt svar.
Det finns en som föder upp dvärgvädurar i asarum som finns i blekinge som ligger brevid skåne, här är en länk till deras facebook https://www.facebook.com/pages/Jemas-Kaninuppf%C3%B6dning/137812533069254?fref=ts det finns en länk till deras blogg där med :)
Föder upp små blandraser i Halmstad. Väntar en kull den 1 april. :) www.sockertoppens-kaniner8.webnode.se
Finns i Växjö och väntar en kull renrasiga dvärgvädurar i början av april, mycket tillgivna och treliga föräldrar. Dock inga hoppföräldrar men du kan ju säkert lära kaninungen det om du så skulle vilja det.
www.ekekullenskaniner.weebly.com
Hör av dig för mera info om det låter intressant! :-)
Vänliga hälsningar Ellen 

Tack!
Jag ska kolla mera.
återkommer…
Jag rekommenderar http://ovarpskaniner.weebly.com
Som finns en liten bit utanför Helsingborg. 🙂
Annars finns jag som hoppuppfödare www.snowflakeskaniner.weebly.com
Jag finns i Helsingborg 🙂
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Tack för alla länkar!
#6 Nu har vi uppdaterat lite om kullen på hemsidan bara så du vet. (Hade inte gjort det förrens nu så du får gärna gå in och titta igen om du vill.) :-)
Vänliga hälsningar Ellen 

Väntar en kull om drygt en vecka :) Svart vit dvärgvädurar ekalm87@gmail.com För mer info Finns i nv skåne
Vi kommer att ha dvv-kullar framöver! :)
Sandbykanin.weebly.com
Amulettens!
Har köpt några väldigt trevliga kaniner därifrån, så kan verkligen rekommendera dem! =)
amuletten.eu
Tack för all hjälp!
Hej!
Har en kull just nu o dom är 6 veckor på Måndag 30/3
Mamman är lejonhuvad kanin Blandras & Pappan är lejonhuvad kanin/ dvv
3 vita blåögda ,1 svart wienertecknad( ?) 2 viltgrå wienertecknade (en av dom viltgråa är blåögda)
Har även en svart Lejonhuvad kanin korsning hona på 1 1/2 år till salu !
Vi bor strax utanför Hässleholm i norra skåne
MVH Heidi