Kaninläger
Hej!
Jag och min kompis funderar på om vi skulle göra något slags kaninläger i Skåne. Däremot vill vi inte lova allt för mycket eftersom vi inte har en aning om hur många som skulle vilja komma. Så skriv gärna om ni skulle vara intresserade så kanske det blir ett läger vid påsk/sommar eller en helg.
På lägret har vi tänkt att man ska få prova på lite med kaniner, alltså lära sig om kaniner och ha lite hoppning.
Ska man ha med sina egna kaniner? I så fall är jag gärna på :)
Älskar kaniner 
Just nu när jag endast har en kanin måste man nog ta med egen men annars ska jag se med min kompis om hon har någon som vi kan låna.
Oj, skrev lite fel. Ja, det går jätte bra att ha med sig egen kanin!
Vad roligt det lät! Men bor för långt bort:(
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Hoppas det blir något av det älskar att träffa andra människor med kaniner :)
Älskar kaniner 
#5 Det blir av! Kolla "kaninläger 29/12" :)
#5 Det blir av! Kolla "kaninläger 29/12" :)
Jag skulle ev. Kunna komma. Jag är dock ingen nybörjare och bor en bit bort (Blekinge) Vi får se hur det blir i sommar, min hemmaklubb kanske fixar någonting.
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
Bor också i Blekinge men det är nog inget problem :) Har också haft kaniner ett tag men alltid kul att träffa andra med samma hobby! :)
Älskar kaniner 
#9 Åh bor du i blekinge? Det är för få kaninintresserade i Blekinge 🤪
Vart i blekinge?
Ja har jag också märkt. Tills för ett par månader sedan kände jagg ingen annan som var intresserad av kaniner i Blekinge. (några som hade kaniner men typ bara matade dom osv. och de kan man inte direkt snacka kaniner med :/ ) Men nu har jag träffat ett litet gäng som brukar hoppträna i Hobby ibland. Äntligen kan jag snacka med andra kaninmänniskor! Innan hade jag mest fått förlita mig på böcker. (Hittade även den här sidan tack vare dom :)
Älskar kaniner 
#11 höhö, du har PM
Haha såg det efteråt xD
Älskar kaniner 
De skulle vara roligt, men jag bor i mellersta Norrland ;)
Gammal tråd men iallafall. Det skulle vara jätte kul om ni hade läger ett kanin läger i skåne i sommar, skulle kunna komma om ni har det i typ juli :)
Hittar inget kaninläger i närheten av skåne eller blekinge tyvärr så det skulle vara toppen om ni hade det :)
Bor i blekinge så det skulle inte vara jätte långt till skåne isåfall :)
#16 Vi ska ha ett läger i Halmstad 15-16 juni. Mer info finns på hemsidan kesrabbitcamp.wordpress.com :)
#16 Vi ska ha ett läger i Halmstad 15-16 juni. Mer info finns på hemsidan kesrabbitcamp.wordpress.com :)
Kommer skaffa mina kaniner i början av juni då dom kommer vara är runt 3 månader så det är lite för smått :( men kommer gärna om ni har detta flera gånger senare i år :)
#19 vi kommer att ha andra läger såklart! Men vi har ev lånekaniner :)
#19 vi kommer att ha andra läger såklart! Men vi har ev lånekaniner :)