Japse-skutt!
Otroligt fina bilder! Snyggt jobbat! :-D
Frida
Gud så sööt
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Vad är hon för färg? Galet snygg!
#8 kan svara åt henne att det är gul:0/svart japantecknad.
Frida
Tack! :) #6 #7 #8 Hon är japantecknad gul-svart :)
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
Det är den snyggaste teckningen/färgen i kaninvärlden. Hur är de föresten mot andra kaniner, speciellt honor med honor? Jag vet att t.ex. holländare är mysigare mot människor, men eftersom jag är ute efter en kaninkompis till min frasse först och främst kanske det inte gör något om de är självständiga. Om du inte vill skriva här kanske vi kan pma?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Vilken teckning hon har, supervacker tös! Älskar Japantecknade kaniner. 😃
Vänliga hälsningar Ellen 

Naww!
Ett liv utan djur är inte värt att leva
Åhhhh! Man blir ju helt kär!! Önskar att jag kunde hitta en dvärgvädur med samma teckning. Såå fin!
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
#11 De fungerar ofta väldigt bra i grupphållning. Vissa kan vara bitchiga mot andra men jag har mest positiva erfarenheter. Mot människor är de snälla men inga keldjur.
Solbackens kaniner
Så kan man säga att t.ex. holländare kräver mer mänsklig kontakt och japaner kan vara glada med en kaninkompis och leksaker/utrymme? Jag har en lekkamrat i åtanke till min frasse, och eftersom att jag själv inte gillar att klappa och mysa flera timmar om dagen så undrar jag om japan vore att föredra, för då får hon en kompis, men jag slipper känna mig skyldig för att jag inte umgås lika mycket som jag vet att flera andra här på forumet gör med sina kaniner?
Jessica Jones (2015-)
- Sajtvärd för superhjaltefimer.ifokus.se - Medarbetare för halloween.ifokus.se -
Japaner är väldigt aktiva och påhittiga, de kräver mycket stimulans för att trivas. En kompis, stor bur och saker att aktiveras med så är den lycklig :)
Solbackens kaniner
Bra att veta. Jag velar något otroligt mellan raser, men när jag ser bilder på japaner är jag redo att ta fram plånboken, haha.
Jessica Jones (2015-)
Du får gärna komma och hälsa på :)
Solbackens kaniner