Kanindagbok
Hej alla! För 26 dagar så vart det tjuvparning mellan min tyskjätte och dvärgvädurs honan Fruxo. Jag fick tips? om att göra en kulldagbok och jag tänkte göra det. Hon har gjort boet men inte ryckt päls men det brukar många honor göra innan själva födseln! Hoppas ni vill följa mig här! :). ( har även en annan tråd om just tjuvparningen.
Idag är Fruxo alltså svullen om magen och kan även se och känna småttingarnas sparkar. ~dag 26~
Hoppas att det bara är skendräktighet! I o med att det är tjuvparning hoppas jag att du håller med mig. :)
Frida
Håller tummarna för att det går bra! Hur många dagar har de bebisar förresten? Alltså bebisarna i magen
gud så gulligt, jag kommer ihåg när vi fick ungar för första gången, vilket inte heller var meningen eftersom vi trodde att båda var tjejer så vi satte dom i buren tillsammans och helt blötsligt var hon gravid. och sen visade sig att dom var syskon och därför kunde ungarna inte öppna ögonen. tråkigt nog kunde vi inte beholla dem hur mycket jag än ville. men är säker på att din kanin kommer få fina ungar, tror dessutom att det inte kommer bli problem att föda för att hon har barn med en större kanin. Lycka till :) ska du behålla någon eller ska du sälja ungarna?
Vad kul med en tråd, då kan du ju be om lite hjälp ibland.
Hej! Såg just att jag döpt det till kanindagbok inte någon admin som kan ändra om det går? Kanske ska göra ett nytt inlägg. #4 hej vad kul att du ser positivt på det hela och att man inte är ensam om det som hänt men jag har ju nu fyra kaniner men får se om jag behåller någon! ( gör nog en ny tråd.
- avslutar denna tråd så någon admin får gärna ta bort detta inlägg så jag gör en ny som blir bättre :D.