Gillbos kaniner
Någon som har kanin därifrån, och kan rekommendera:) eller inte:/… Motivera gärna varför. Har blivit intresserad av kanin därifrån hon har så himla snygga dvv!!
Mina dvvhonor kommer från Gillbos kaniner! Rekommenderar verkligen. Annelie är himla trevlig, vi har fått svar på frågor när vi behöver det både i samband med och efter kaninköpet. Dessutom märkte man att hon verkligen brydde sig om varje enskild individ på uppfödningen, trots att hon har så många kaniner. Otroligt fina kaniner har hon också, det håller jag verkligen med om!
#1 ja jag är helt kär i manteltecknade (bland annat). Ligger på helt ok köravstånd för mig också eftersom jag bor i Sthlm. Tack för svaret!
#1 och jo, en till fråga, hur är dina honor i temperamentet? :)
Jag är också galen i manteltecknade! Min Bella som är där ifrån är manteltecknad chinchilla och hennes mantelteckning är nästan ideal (ur rasperspektiv då. I mina ögon är hon såklart helt perfekt;) ) Båda mina kaniner därifrån har varit väldigt personliga och mysiga och uppskattat att sitta i famnen. Ingen av de är dock några fans av att bli upplyfta - dock kan det bero på att de har haft en enorm bur och varandra så människor kanske inte blir prio ett i deras fall:)
#4 ja det klart hon är perfekt;)) har du någon bild du kan lägga upp? annars kollar jag din Insta:) Hur är Bella som individ?
Men vad heter du på Insta?
Jag har aldrig köpt dvärgvädur då rasen i sig inte intresserar mig men känner Annelie från kaninutställningsperioden. Hon är en toppen människa! Har alltid fina djur och är supertrevlig i alla lägen. Har kompisar som köpt kaniner från henne och alla har varit trevliga, rastypiska och framförallt fina. Rekommenderar henne varmt!
#7 såå fin❤️ #8 ja men det låter ju toppen! Fick mycket bra intryck bara av att kolla hennes hemsida:))