Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 966 ggr
Elsaclasson@gmail.com
0

Dvärgvädursungar

Min kompis hade tänkt att köpa kanin! Hon skulle vilja ha en dvärgvädur, har ni ungar nu elr vet ni någon uppfödare? 

Det är inte alls bestämt än men vi har kollat runder lite grann  men har inte hittat någon.  I skåne helst.

crystalguurl
0

Köp från omplaceringshem kanske? Eller kolla på blocket? Och varför just en unge? :)

IdaL
0

Jag har. Har för tillfället 2st dvv kullar, kolla min hemsida för lite mer info och bilder på de olika kullarna. www.ovarpskaniner.weebly.com

Jag finns i Helsingborg, Skåne.

Elsaclasson@gmail.com
0

#2 jag  har själv kollat mkt på din uppfödning och dina kullar. Är jätte förtjust i dina avelskaniner. Vi har tänkt ha en hona till våran nyinflyttade hane. Han ska först kastreras förstås.  Kan vi mejla dig för mer info om ungarna osv?

Elsaclasson@gmail.com
0

putt

dragongarden
0

Har två kullar på gång!
http://dragongardenskaniner.weebly.com/

IdaL
0

#3 Absolut skicka ett mejl till mig!

Ceranoh
0

Om du bor i Norrbotten har jag en kull ungar till salu :) de har dock ingen stamtavla, men de är perfekta som sällskapskaniner. De är wienertecknade

Elsaclasson@gmail.com
0

#3 jag ska bara stämma av med mamma och så men mejlar dig. Såg att könen inte var bestämda ännu, när vet du vilket kön de har?

Elsaclasson@gmail.com
0

putt

CorneliaAndersson
0

Jag väntar en kull nu i slutet av mars! :)
Honan har många roliga wienerteckningar bakom sig och hennes pappa har hoppat lite grann.
Honan har blivit lite skrämd sedan nyårsraketerna men är hur go som helst. Hanen är fruktansvärt underbar och SUPER lugn i all hantering!

http://borgargatanskaniner.weebly.com/planerade-kullar-1.html

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

IdaL
0

#8 De vet jag runt 3-4 veckor. Ser just nu ut som 2 honor och 2 hanar i första kullen. Det kommer även en till kull i nästa vecka samt en kull i april. 

putta helst inte upp din tråd mer en en gång per dag! :)

Elsaclasson@gmail.com
0

#9 okej tack då vet jag! Okej, visste inte.

Johannakoefoed
0

Vi har en hane tillsalu i färgen zobelbrun :)

Elsaclasson@gmail.com
0

Vi vill tyvärr bara ha en hona #13.

jappi
0

Hej! Min dvärgvädurs hona väntar förhoppningsvis en kull inom en vecka ungefär dock finns jag i Norrland så det är ju rätt långt ifrån Skåne :D. Kullen var ju inte planerad så hanen är ju dock en Tyskjätte som väger nu mellan 7-8 kg. Honan och hanen är båda jätte tama och genom snälla. Hoppas du hittar något som passar! :) lycka till

Elsaclasson@gmail.com
0

Tack #15, ja det är tyvärr lite långt bort som sagt.