Något fel?
Idag så har jag varit inne i mitt rum hela dagen och då har jag märkt att min kanin inte är lika aktiv. På morgonen så var hon ganska aktiv, men lite senare så gick hon och gömde sig under sängen, Hennes öron var inte bakåt så jag tror inte att hon var rädd. Efter några timmar så satte jag in henne i buren och då gick hon och lade sig direkt. Hon har ätit lite hö då och då men hon brukar oftast äta mer. hon har också druckit ungefär en dl sen igår kväll. Hon har också tvättat sig väldigt mycket under dagen. Är det något fel? Hon är ungefär 4 månader och vi har haft henne i typ tre veckor.
Kaniner är som mest aktiva tidig morgon och senare på kvällen :) Mina brukar sova typ hela dagen så skulle inte tro det är något fel. Kan testa att erbjuda någon godis och se ifall hon är intresserad. Säger hon nej till mat kan det ju vara något fel men annars är hon nog bara sugen på att ta det lugnt x)
Har varit hemma och varit sjuk i en dryg vecka och kunnat observera kaninerna mer än vanligt. Våra kaniner är pigga direkt på morgonen och sedan rätt slöa under dan. Sitter mycket bredvid varandra och sover, alternativt slappar/ tvättar sig. Sedan piggnar de till framåt eftermiddagen igen:)