Kanin iFokus

Kanin

Etikettfärger-teckningar-och-raser
Läst 538 ggr
kanin och häst
0

Färghjälp

Hane: Isabella U: madagaskar UU: Svart manteltecknad UE: madagaskar Sedan kommer jag inte ihåg utantill mer av hanens. Hona: Zobelbrun manteltecknad U: svart manteltecknad E: zobelblå UU: svart manteltecknad UE: madagaskar EE: vit rödögd EU: brun zobelsiames

Ett liv utan djur är inte värt att leva

Johannakoefoed
0

Vil du veta vad ungarna kan få för färger eller vad är frågan? :)

Cochon
0

Hehe, i vilket fall som, här är hanen och honan. :-) Hanen: A_ bb C_ dd gg Honan: am_ B_ C_ Dd gg Kk

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

kanin och häst
0

#1 skrev lite mystiskt, men menade Vilken färg? ungarna kan få :)

Cochon
0

#3 Störst chans till svarta och blå mantlade och icke mantlade ungar. Men det kan även komma isabella, madagaskar, zobel (blå och brun) och zobelsiames (blå och brun). Chansen att ungarna blir mantlade är 50%. :-)

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.

kanin och häst
0

#4 tack så himla mycket :)

Cochon
0

#5 Ingen orsak. :-)

kanin och häst
0

Okej, nu vet jag hela hanens, så ni får säga om det kan komma något mer! :) U: madagaskar UU: svart manteltecknad UE: madagaskar E: svart/gul japantecknad EE: gul/blå japantecknad EU: svart/gul japantecknad Kan det komma något mer eller är det samma? :)

farvendal
0

Läste först att ena föräldren var zobelsiames, men dte var felläst av mig ;)

Medarbetare på

Kaninmagazinet.se