Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 388 ggr
vickan1976
0

Varför?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har kaniner doftkörtlar under hakan?

Min tjej stryker sig mot precis ALLT? Varför?

Hon har dessutom börjar kissa och hoppa samtidigt så det bara skvätter. Så trodde jag att bara killar gjorde.

annaforsgren
0

ja alla kaniner har doftköttlar under hakan:) dom gnider hakan mot saker för att berätta att den här saken tillhör mig:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Niike]
0

De markerar med sina doftkörtlar under hakan:) Honor kan (tyvärr) också skvätta, eller iaf min xD så då kanske din tös också kan det;) Hon är förresten otroligt vacker!

Noa-Nisse
0

skalman är lite extra krullig under hakan precia där körteln sitter. och pälsen är lite "hårdare" där :P är era kaniner det också ?

Medarbetare på Hundar.ifokus

twinnie
0

#3 Moses var det ;) Kanske för att han använde den som mycket xD

Noa-Nisse
0

hehe.. ja.. skalman "använder" också sin mycket.. även på mig.. tur att inte vi kan känna doften :P

Medarbetare på Hundar.ifokus

xCYANIDEx
0

måste bara säga att din kanin är jävligt vacker! :)

vickan1976
0

#2 och 6

Tack! Kan inte sluta titta på henne själv!

Llinnea-
0

Vilken ras? är din kanin?

Trasdocka
0

Mina honor hoppar framförallt och skvätter samtidigt när de är vid hanar och är villiga, men finns ju dem som gör de annars me :)

sputtnick_plexus
0
vickan1976
0

#8 0ch 10

Det är en sk. sverigehare som håller på att avlas fram. Detta är en korsning mellan belgisk hare och pappan var sverigehare.

ninaochica
0

de gnider på saker med hakan för att markera revir som killarna kissar på saker för att markera, min kaninhona Chica gniedr också sin haka mot allt om och om igen :P men jag vet inte varför hon skvätter :/

ninaochica
0

din kanin är så otroligt fin :)

KvirrZ
0

#12 hanar gnider också hakan mot saker ;)

- Mvh Emma