"kull-namn"
vet ni nĂ„got bra "tema namn" till en kull t.ex. "frukt-kullen"? đ
Det finns ju hur mÄnga som helst! :) Jag (som föder upp rÄttor, inte kaniner) brukar försöka kombinera mamman och pappans namn - tex nu ska det bli "Valkyria" med "HÄrtuss", och dÄ kommer jag vÀl köra typ "hÄriga asagudar/gudinnor" eller nÄgot i den stilen :p
Eller "Little Red Riding Hood" med "Sazarac" som Àr planerat i framtiden sÄ kanske det blir Grimm-karaktÀrer kombinerat med "fylleord" eller spritsorter :p
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess
Kanske olika Mac kollektioner t.ex barbie, cinderella, maleficent, bao bao wan, viva glam osv..
Eller kanske disney, Äh jag Àlskar disney namn, sÀrskilt pÄ engelska t.ex cinderella, queen elsa, sleeping beauty osv.. PÄ killar kanske quasi moto, beast, prins adam, kristoff, aladdin osv..
Typ kĂ€nda filmer,böcker, historia mm. Harry Potter kanske eller typ grekiska gudarđđ
Seriefigurer, kÀnda hopphÀstar, lÄtar frÄn ett speciellt album/artist, vÀxter eller kanske ett ord pÄ massor av olika sprÄk eller nÄgot :)
Har du nÄgot intresse eller Àmne i skolan som du Àr bra pÄ t.ex. historia eller kemi? Kan man ta grundÀmnen eller historiska hÀndelser t.ex. krigslag - Waterloo osv
Jag har tagit blommor, hönsraser, namn pÄ olika sprÄk, bok- och dataspelstitlar m.m
FörstÄr att det Àr svÄrt men det det finns verkligen överallt. Ibland har jag funderat pÄ busstationer haha!