Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 1351 ggr
jela96
0

Rip

Min älskade vackra flicka Bella har tyvärr gått bort. Igår va hon ute och skuttade som vanligt och även imorse när jag gav dom mer hö och nytt vatten var hon pigg. När jag kom hem från jobbet så kom endast Milton fram och hälsade och förstod ju direkt att något hänt. Tittade in i huset och där låg hon på sidan helt död. Har varit en otroligt jobbig dag för oss här hemma och jag börjar bli orolig om de kan ha varit någon sjukdom som kanske smittat Milton? Han är pigg och äter som vanligt dock förvirrad och verkar ledsen över Bella.. Herregud. Hur kommer man över det här.. min fina Bella, vila i frid.

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

crystalguurl
0

Beklagar sorgen ):

missan´s
0

Beklagar, det är så otroligt jobbigt att mista sin lilla älskling… ❤️

Styrkekramar till dig och Milton 🌺

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

[selmatelma1]
0

hur gammal va hon?

Alvsas
0

Ush vad hemskt! Ungefär samma sak hände med min lilla kille i höstas. Han var pigg och verkade frisk på kvällen. Morgonen efter låg han död i buren…

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

Fridaaaa
0

Beklagar sorgen

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Smultrondraken70
0

Så ledsamt! Jag tycker aldrig man kommer över det helt, sorgen efter ett älskar djur bäddas bara in i ens hjärta blir liksom lättare att bära med tiden. Man blir glad igen, även om man inte tror det:) Vi fick avliva en av våra mycket älskade kaniner i somras, hon vred sönder hasleden så illa att veterinären bara skakade på huvudet:( Var in och kollade på uppfödarens sida häromdan, och hon hade ny logga på " kaninungar till salu" och hon hade då använt en fin bebisbild på vår lilla Trixi när hon luktade på en maskros! Det räckte för att tårarna skulle börja jag rinna på mig och lillmatte:( Massor av styrkekramar till dig!

Linda1977
0

Beklagar😔

Vovisch nr2
0

Vila i frid Bella 🌺

-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-

jela96
0

Tack för alla gulliga kommentarer! Känns riktigt tomt här hemma och Milton kollar ständigt runt sig för att hitta Bella. Har nyss varit ute och begravt henne, min lilla fina flicka! Usch känns så hemskt och tomt :(

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram