Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 675 ggr
lovemysack
1

Torkade örter mm

Under sommaren 2014 torkade jag väldigt väldigt mycket örter, sallad, blommor och mycket mer. Jag använder det i fodret nu under vintern. Jag har fått mycket kommentarer om att mina kaniner är väldigt fina i pälsen osv… Fick det nu i vinter. Inte innan jag började ge dom torkat gott. Om man ska fixa och torka i år igen. Finns det intresse av att köpa för en billig peng då? Har ganska mycket över just nu och kan tänka mig att det blir mer över om man ska börja torka snart igen. Ni kan väl skriva lite vad ni tycker. :)

Uppfödare av Hoppkaniner i Dalarna :)
Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

crystalguurl
0

Skulle nog vara intresserad om det var billigt, men annars skulle det vara kul att se hur du gör så får man torka själv. Torkade bara blad iår och det var välldigt kul :)

[Sockertoppens_kaniner]
0

Ja, om det inte säljs för dyrt! :)

Smultrondraken70
0

Vad bor du?

lovemysack
0

Vad tycker ni är ett bra rimligt pris? :) Jag bor i Dalarna!

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Smultrondraken70
0

#4 oj, lite långt, jag bor i Sthlm. Synd, tyckte det lät intressant, har inte riktigt plats att torka så mycket själv:(

lovemysack
0

#5 jag kan naturligtvis skicka :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Smultrondraken70
0

#6 ja det borde ju inte bli så tungt heller.

lovemysack
0

50g för 20kr? Är det ett rimligt pris? :) #1 jag kan absolut lägga upp och visa hur jag gör :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Rmk02
0

jag är nog ganska intresserad men visa gärna hur du gör också så man kan prova lite själv 😊

lovemysack
0

Ja verkligen! Det ska jag!

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

Alvsas
0

Är helt klart intresserad :)

“I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve.”

― Bilbo Baggins

lovemysack
0

Roligt! :D

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

crystalguurl
0

Kan man få veta hur man gör? :33

lovemysack
2

#13 Ja alltså nu kan jag bara beskriva med ord hur jag gör eftersom det fortfarande ligger snö här och inga nya blommor eller blad har lyckats kommit fram. Så jag tror jag väntar tills jag kan använda bilder. Det blir mycket enklare för både er och mig. :)

Läs mer på min hemsida.
Lundens Hoppkaniner.

crystalguurl
0

Okej #14 :)