Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 551 ggr
fsigge
0

Jr farm grainless complete

Jag har börjat att tröttna på Carrier och märkt att bara med cirka 1v tids matning med detta pelletset (mindre än 1msk per dag) lägger mina kaniner på sig en hel del. Vad har ni för erfarenheter av jr farm grainless? Det ser ju bra ut. Inget spannmål, hög fiberhalt.

Frida

Marsvinsmamman
0

Luktar mycket starkt av bla mynta. Alla mina kaniner och marsvin vägrar äta det. Tyvärr.

Namiko
0

Här är den pelletsen otroligt populär och jag ger den som godis ibland. Men du kan ju testa att skippa pellets helt, ger du bara en msk och dom går upp på det så låter det inte som att det behövs alls.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

[Melbun]
0

kan ju också ta bort det helt :P jag ger bara mina pellets som godis ibland

fsigge
0

#2 #3 grejen är att deras päls blir mycket bättre när de äter pellets, men de går upp i vikt :/ så jag ville ha ett bättre pellets utan spannmål :)

Frida

Idakarrlsson
0

Har funderat på den med. Enligt innehållsförteckning så tycker jag JR är otroligt bra. Har tyvärr hört att vissa djur tyvärr inte äter det :/

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

fsigge
0

#5 det har också hört. Men jag tror inte det kommer bli något problem, för båda slukar allt de får tag i. Hihi :D jag ska nog ta och beställa 3 påsar JR och lite annat gott :)

Frida

Idakarrlsson
0

#6 Gör det du. Som jag saovan är innehållsförteckning riktigt bra för ett hyffsat bra pris :)

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎