Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 608 ggr
crystalguurl
0

Bra kamera?

Hej! Vet inte om man ska fråga om detta här men, Vet ni nån bra kamera att ta bilder med på sina långöron, håller på att samla till en en men vill heller inte att den ska vara för dyr. Vet ni någon bra kamera? Mvh Elin

Niklas
0

Du kan fråga på Foto iFokus eller Djurfoto iFokus också.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Fridaaaa
0

Vad vill du ha ut från kameran och vilket pris?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Storip
0

https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home

[kaninkul]
0

Jag har en Canon 1100d med två olika objektiv. Funkar bra och passar till den mesta fotograferingen. Hyfsat rimlig i pris också! =)

Mickis1994
0

Jag har valt att köpa Nikons budget systemkamera: Nikon D3300 men ett objektiv utöver kitobjektivet som möter mina behov och är väldigt prisvärt. Ett telezoomobejktiv 70-300mm ifrån Tamron.

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

missan´s
0

Om du vill ha en hyfsat bra kamera men inte för dyr så är Canon EOS 1000D bra. Sen kan man ju ha olika objektiv som också avgör hur bilderna blir.

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

Exempeel
0

Jag använde en Nikon D3000 med ett AF-S Nikkor 50mm f/1.8G objektiv, men bytte till en Nikon D5300. Jag tycker att båda två är riktigt bra, särskilt med objektivet.
Men bara för att man köper en bra kamera behöver inte bilderna bli jättebra på en gång. Har fått många frågor om vilken kamera jag använder och personerna blir besvikna på att de har samma kamera men att bilderna inte alls är bra. (:

Exempel the bunny 

Instagram | Facebook | YouTube

taxidriver142
0

Canon Powershot är prisvärda kompaktkameror