Kanin iFokus

Kanin

Etiketttips-id-er-bloggar-och-hemsidor
Läst 704 ggr
emistfield
0

Kanininstagram

Söker någon att göra en kanininstagram med, klara "BRA" bildet ska det vara. Gärna intresse av Kaninhoppning. Skriv gärna ett PM om du är intresserad!

Sajtvärd för StarStable och Dvärgkaniner Ifokus

MVH, Esmeralda Glad

fsigge
0

Jag kan möjligen vara intresserad :) min egna intagarn heter fridaskaniner så du kan kolla om du är intresserad:)

Frida

emistfield
0

#1 Åh, ska kolla in nu! :)

MVH, Esmeralda Glad

Candy123
0

Är eventuellt intresserad, har dessa instagramkonton just nu @ciliskaniner @ceciliah_98 Håller dock inte på med Kaninhoppning men skall ställa ut för första gången i mars :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

emistfield
0

#3 Det låter ju också bra :) Har kollat in din ena instagram, söta kaniner och fina bilder! :)

MVH, Esmeralda Glad

missan´s
0

Jag kan vara intresserad. Fotar med en Canon Eos 1000D och iPhone 4S. (Är ganska bra med mobilen med då jag fixar ljus och fokus rätt bra tycker jag själv)

Har dock bara en kanin för tillfället men blir förhoppningsvis en kull till våren som jag kan uppdatera lite med. Pm:ar dig. :) Min instagram heter @Frejathebunny

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

missan´s
0

Putt

Vänliga hälsningar Ellen GladStjärnor

emistfield
0

#5 Låter jättebra! :)

MVH, Esmeralda Glad

Exempeel
0

Jag har en, @ExempelTheBunny
Jag fotar med en Nikon D5300 eller min iPhone 5s. Kommer lite hoppning ibland också, mer på sommaren dock.

Exempel the bunny 

Instagram | Facebook | YouTube

Exempeel
0

Heheh, läste feel sorry.. Men kanske skulle kunna?

Exempel the bunny 

Instagram | Facebook | YouTube

emistfield
0

Vore jättekul att starta en med dig, ska kolla in din instagram med en gång :D Om du vill kan du pma mig på iFokus? :)

MVH, Esmeralda Glad

Fley
0

#9 Du får gärna pma mig på detta konto ist :D

/ Emilia, Leya, Joppe, Nanne  och Fire

@emistfield

@rabwix

fireleya@gmail.com

[Howres]
0

Också intresserad : heter @juliahettinger på Instagram, fotar antingen med en nikon d200 eller en nikon D5000 :) Tävlar inte i Kaninhoppning (hoppar ibland på sommaren) :)

RebeccaG
0

min instagram, i princip bara bilder på kaninerna/marsvinen, men lite ordbajs från min sida också😎 Tävlar, tränar, föder upp och ställer ut för övrigt

Bunnybalance

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube