Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 600 ggr
liptongillisskytt
0

Färg som passar.. ??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ska snart köpa sele till Lipton men Vilken färg? skulle passa honom, märkte att väldigt ljus rosa passar honom elr typ lila, meen… det är inte riktigt några färger som jag är så intresserad av XD

Cornelia

LinaLj
0

Turkost eller ljusblå skulle nog passa. Han har rätt neutrala färger så de flesta lite mer färgglada selarna skulle liva upp lite. Vill man däremot ha en sele som inte syns så skulle grå eller duvblå vara snyggt.

liptongillisskytt
0

ja, det var ju det, min favvis e ju orange men den sticker ut för mycket på honom (; men tycker ljusblått låter bra

Cornelia

[neptunens]
0

Mina svart/vita japsar har haft selar i Orange(assnyggt!) grönt, cerise och turkost.🙂

[RC1393]
0

De flesta färger brukar passa på japan svart/vita kaniner. Rosa, mintgrönt och rött tycker jag är fina färger på svart/vita (och då oavsett teckning till och med).

liptongillisskytt
0

super bra idéer verkligen! (:   ska nog kolla lite på  turkost, mintgrönt, ljusblå och ev. duvblå (:

Cornelia

Smultrondraken70
0

En klar stark färg tycker jag skulle passa, till exempel röd eller varför inte orange som du själv skrev:)

[Sockertoppens_kaniner]
0

Röd eller lila! :)

bs666
0

Men vilken sötnos! Tror att mintgrön eller ljusblå skulle passa väldigt bra på honom.

RebeccaG
0

Jag tänker sponant en klar orange, röd eller neongrön😊

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube