Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 891 ggr
jela96
0

Förråd?

Nu till våren ska Milton och Bella få flytta ut då vi har den möjligheten när vi flyttar större.

Det står mellan att köpa en utebur och ställa på uteplatsen eller att inreda ett förråd på kanske 2-3 kvm de kommer då inte ha bur utan ha tillgång till hela förrådet med massa halm i botten och då tänker jag även fixa dit sitthyllor och aktiviteter.

Ända problemet är att förrådet inte har något fönster, de är lite öppet längst upp så en del ljus och luft kommer in. 

Vad tycker ni jag ska satsa på, förrådet eller en vanlig utebur?

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

VildaVittra
0

Du kan ju byta ut dörren mot en nätdörr. Jag skulle välja förrådet, helt klart.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

jela96
0

1# Jo de hade jag gärna gjort men tyvärr är det en hyresrätt så gissar på att jag inte får

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

VildaVittra
1

#2 Det borde inte vara ett problem, bara man frågar snällt och återställer när man flyttar.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Lizelda
0

Du kanske bara kan lyfta av den nuvarande dörren och hänga på en nätdörr så det enkelt går att byta tillbaka?

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Idakarrlsson
0

Som ovanstående säger så borde det inte vara nått problem om du kan återställa allt som du ändrat. Skulle också valt förrådet om det kan fixas med nätdörr :)

//Med vänliga hälsningar Ida

Va dig själv, alla andra är redan upptagna. 😎

[IngenFantasi]
0

Säger som ovanstående 🙂

Marsvinsmamman
0

Eller ha kaninerna i förrådet på natten och när ni inte är hemma, och fixa en Hage på uteplatsen där de kan vara under dagen när ni är hemma så de får se himlen och få dagsljus den tiden.