Könsbestämning??
Om du trycker fingret lite mer i riktning mot könet så att det "kommer ut" mer så är det lättare att se. Jag är nybörjare men sista bilden ser ut som hane iaf. Tycker att alla ser ut att vara hanar men det är svårt att se springan ordentligt. Nån med mer vana kanske kan se, annars kanske du kan ta nya bilder? En hane har ett runt hål och mer som en snopp - på honan är det som en blomma med en smal springa i mitten. :)
får jag fråga vad det spelar för roll?
Håller med #1. Svårt att se på dem bilderna! :)
#1 Ja de är ju ganska svårt. Jag var tvungen att hålla i var och en kanin själv så det blev inte så bra bilder. Men tack ändå! :)
Dom som köper kaninen vill väl kanske veta könet. Blir nog lättare att sälja om man vet könet på dom
dock borde man inte köna namn
#6 Va? Vad menar du?
#6 men om någon kanske vill ha en kanin som sällskap till en annan kan det vara bra att veta kön så att man inte har en hane och hona och man får en massa oväntade ungar
Såklart måste du veta vilket kön du säljer. :) Inget konstigt med det.
Svårt att se men bild 1 och 2 ser ut som pojke :)
Det har inte med om det är en tjuvparning eller inte som man vet könet på ungarna. (Jag tolkar det som om du menade så..?)
Bild 1 tycker jag ser ut som en hane men jag är inte helt säker. Lite otydliga bilder.
Vänliga hälsningar Ellen 

Det är lite otydligt men tycker alla ser ut som hanar :)
Frida
Håller med övriga, dåliga bilder och för dåligt uttryckt kön. Här finns bra bilder att jämföra med:
Hona!
#14 vadå Hona! Vilken av dem?
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Vart bor du moamjau? Kanske nån som bor nära dig som kan komma och hjälpa dig könsbestämma dom?
#15 glömde skriva, 3 ser ut som en hona
Jag bor i Arvidsjaur, mitt i Lappland!
Jag skulle vilja säg att dom alla tre liknar hanar men ev bild 3 kan likna en hona också.
Om du kanske hade kunnat få hjälp av någon att hålla så du kan trycka lite vid könen och ta nya bilder så vi lättare kan se, är lite otydligt :)
Nummer 2 ser ut som en hane enligt mig, men jag kanske är helt ute och cyklar? :) Det du kan försöka kolla är om du ser en "skåra" (hona) eller "hål" (hane). Om du kollar på länken #13 gav kan du jämnföra lite med dina kaniner :)
Bild 3 har som jag ser det en strut och är således en hane, första ser ut att ha skåra (dvs hona), men jag säger inget säkert utifrån bilderna. Tvåan tänker jag inte ens gissa på😛
Jag gissar på första hona och de 2 andra hanar,tycker inte att det var så otydligt men jag kan ju så klart ha fel😃
// Linah
Medarbetare på djurannonser och gerbiler iFokus!
Gerbilsidan
Gissar på hona hane o hona men behövs skarpare foton för att vara säker ;)
Ja det var lite långt för mig med. Ta hjälp av nån att ta nya bilder :)