Asta + Oden
Midgårdsolens Arista + Midgårdsolens Oden Denna kull är planerad att tas Januari/Februari 2015. Det kommer bara bli ett försök mellan dessa två med tanke på Odens ålder. Ungarna väntas bli madagaskar, japan och viltgula. De blir enbart släkt med Lucky, Hilda och Granit Midgårdsolens Arista "Asta" u. Glädjens Min Bästa Vän uu. Xenon av Granit ue. Silverados Speedy Somolli e. Major Flip eu. okänd, viltgul mantlad ee. okänd, madagaskar Klassning inom SKHRF Rak: Medelsvår Krok: Medelsvår Höjd: Ej elit Längd: Ej elit Asta är en nyfiken och tuff tjej men samtidigt något blyg och försiktig. En väldigt duktig hoppare med mycket kapacitet. Hon är bestämd i vad det är hon vill och har oftast ett glatt humör. Asta har bra kraft och fart i benen som hon skulle kunna komma långt på. Midgårdsolens Oden u. Trixie uu. Okänd ue. Okänd e. CH Lucky eu. Okänd ee. Okänd Klassning inom SKHRF Rak: Elit Krok: Elit Höjd: Elit Längd: Elit Oden är enkel och behändig att hoppa med. En hane som aldrig är snusik eller snusig. Han tyckte det var lite läskigt i eliten efter ett tag när han blev äldre. De kommer att finnas i Helsingborg Skåne, men transport har aldrig varit något problem. Jag tror starkt på denna kombination då båda är väldigt hindersäkra vilket jag hoppas att även ungarna blir. Priset på ungarna kommer ligga runt 500kr
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hur gammal är Oden?
#1 Han blir 10år nästa sommar.
-' Malin Hultman
Putt.
-' Malin Hultman
Jag skulle såå gärna vilja ha en av dessa men jag vet inte om jag får en till kanin till min 3 åriga kaninhane (som då ska kastreras om jag får en till) men jag har iallafall önskat mig en kompis till honom i julklapp så får jag se.
Du kallar det djur, vi kallar det livet!
Kullen blir tyvärr inte av mellan dessa två..
-' Malin Hultman