Lite nytt :D
Jag har haft en rätt stor utehage till Saga & Alfred, men i somras fällde vi ett stort träd här på gården, och den åkte lite fel å rätt över buren så två sidor gick sönder & sedan dess har vi inte orkat fixa så mkt mer med det då jag även har kompostgallren.
Men i förrgår så gjorde jag å pappa en ny bur utav det som fanns kvar iaf, inte alls lika stort som förut men kaninerna älskade det iaf. Båda två gjorde en massa massa glädjeskutt å sådär :D
Jag lägger in bilder sen på hur frukterna blev, å vad kaninerna tyckte om det ;D

Mysbilder från hagen, såg dem i din bdb. Kul att du torkar frukter!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#7 Jaa. Hihi :)
Har aldrig gjort det förr, så det är roligt ifall de tycker om det ;) Men Saga äter ju allt så det kommer dom säkert göra..
Jag återkommer senare som sagt var ;)

Kul! :
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad roligt! :D Fina bilder!
Ser verkligen fram emot att se hur frukten blev :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Frukten blev en riktig hit! Iaf hos Saga ;D
Stitch och Fläskis åt banan också, nått annat har dom inte smakat än. Elsa verkade inte uppskatta det alltför mkt.
Alfred åt en tugga på en bit banan, sen överlät han det till Saga som glatt smaskade i sig det. Päronet och äpplet också. Alfred tyckte iofs också om äpplet så :)
Jättefina bilder! ;D<3
Ska Elsa flytta ifrån dig igen? Hur går det med ungarna? :)
#18 Tack så mkt :)
Elsa flyttar till grannen om ca. en månad, då alla ungar flyttat.
Erika (grannen) tycker om hon så mkt, å Elsa tycker verkligen om Erika också. Igår när vi låg å såg på film så sov Elsa på Erika under hela filmen å gosade å sådär.
Å eftersom hon kommer att vara några meter ifrån mig bara, å jag alltid kan gå dit å se till hon lixom så känner det jättebra.
Ungarna går det jättebra för. Dom är busigare än någonsin å växer å sådär jättebra.
Söta niner du har! :)
Hur har du gjort med frukten?
#19, VAD KUL! :D<3
#20 Tack så mkt :)
Jag skar frukten i bitar, in på en plåt i ugnen på 100 grader.
Fick vara där i ca 50 minuter, å så vände jag på frukten å lät de vara i ugnen i en 30 minuter till :)
#21 Jaa :) Hihi!
Oj, va grymt snyggt det blev med en trekantig! Udda :) O va påhittig du e som torkar allt möjligt :)

Ser gott ut Ida /Albin och Mimmi.
Skall nog torka frukt idag med till mina små.
Herregud vad Lilla grå är söööt <3 Och Saga, Alfred, Stitch :P

vilka underbara kaniner och bra kamera :) o fin Hage :P vad pysslig du är! :D kommer på en massa kul till dina gullegrisar :) <3
här är min lilla gullegris :D Chica <3
Så söta .
Tack så mkt alla :D
Finfina bilder som vanligt Ida :) Hubert förväntar sig en liten korg med torkad frukt när du kommer och hälsar på ;) haha
Finfint! :)
- Mvh Emma
#28 Hahaha ;) D