Milou?
Vilken färg/teckning har Milou? titta på bilderna och skriv det ni tror.
DET KOMMER FEM (5) BILDER NU. SKRIV INTE FÖRRNS ALLA FEM (5) BILDER ÄR UPPE!

FEM! ------
Nu kan du skriva! (bild ett och fyra är från samma sida)

Tycker hon ser ut att vara Blå/Blå Zobel brokad

#6 - okej, hon ser inte ut som en blå här hemma..
Svart brokad
- Mvh Emma

#7 Vad ser hon ut som då?
På min dator ser hon helt klart svart ut och inte blå ^^
- Mvh Emma

Tycker också det ser ut som svart brokad/mantlad.

Tycker som ciss att hon ser blå ut på bilderna, men på avataren svart. Men eftersom hon är långhårig bleks ju färgen.
Fast hon är inte mantlad, utan brokad. Manteltecknade kaniner ska vara tecknade även över huvudet.

Ingen aning

#9 - hon är helt klart svart. det är väl kameran som lekt med färgerna. eftersom hon inte är blå, och jag vet hur blå ser ut..

#10 - hon är svart.

#15 Varför frågar du då om du redan visste? ;)

Har för mig att det här med mantlad/brokad beror på vad man vänder sig. I SKAF har jag för mig att det inte finns något som heter brokad utan bara feltecknad mantelteckning (vilket denna tös då borde vara). Inom ex hoppförbunden brukar däremot begreppet brokad förekomma flitigt. Dock är jag inte vidare insatt i någon av dessa föreningar så någon mer insatt kanske kan kommentera ^^
Om hon vore Gotlandskanin skulle hon blivit klassad som brokig XD

#17 - för jag frågar inte efter färgen, utan teckningen. (;
jag må har skrivit färg i #0, men jag vill huvudsakligen veta vilken teckning hon har. ^^

#18 - heh, okej.

Som jag sa tidigare tycker jag att hon ser ut som en manteltecknad liten tös. Ingen superteckning direkt då hon saknar en del färg på huvudet & manteln är väldigt "stickig" av vita hår. Feltecknad/dåligt manteltecknad skulle jag kalla henne.
Hon är verkligen JÄTTESÖT! :')
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Antingen en dåligt tecknad Svart mantel. Eller en brokad med mkt svart :P
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

#21 Feltecknad manteltecknad är samma sak som Brokad.
Svart brokad ser det ut som.^^

Jag tycker nästan hon ser lite mantlad ut… :P Men jag är inte spec bra på färger. :P Svart mantlad säger jag. :P

brun/svart /brun zobel brokad? tycker jag^^
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Tack för alla svar. Väldigt många tycker hon ser ut som en svart brokad/svart feltecknad manteltecknad. Så får väl kalla henne för det tills vidare. ^^
#21 - hihi, tack. tycker också hon är jättesöt. ^^