Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 1322 ggr
Kanin Love
3

Ytbkh

Till våren ska vi ha tävlingar i klubben ytterbys kaninhoppare. Det ligger i ytterby.Nån som vill vara med i den? www.ytbkh.weebly.com

RebeccaG
3

Är inte intresserad, men ett tips? är att rätta till stavfel & gramatik på hemsida, så det ser lite seriöst ut. 
Sedan kan det vara bra att ha ett vettigt & fungerande system.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

jbson
0

Ytterby som ligger i Kungälv? :)

jela96
3

Håller med 1# var inne och kikade på sidan och det ser ok ut men tyvärr inte så seriöst. Sen borde du nog slänga upp en karta då man inte förstår om de är Kungälv ytterby eller stockholm ytterby. Bor tyvärr lite långt bort men kul idé.

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Cotast
0

Håller med #1 & #3, tycker der ser väldigt oseriöst ut när det är en massa stav- & gramatikfel överallt.

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

jbson
6

Oj vad ni hakar upp er! Tycker det lät kul! #4 Kan man inte vara seriös om man har stavfel och grammatiska fel? Tänk på att det kanske är ett yngre barn du hoppar på!

Kanin Love
1

#2 det är Ytterby i Kungälv. Tack #5

sara8282
1

Bra initiativ!   👍

Melao
6

Lite smålustigt både #1 och #4 har både stav- och grammatikfel i sina inlägg…

Till TS: Jag tycker att det är jätteroligt att du tar initiativ och bildat en klubb. Jag tycker att du ska kontakt med västkustens eller trestads kaninhoppare för att hitta fler kaninhoppare att tävla och ha roligt med :)

Oho för att satsa det sista på mirakel!

jela96
0

Som jag sa förut var det synd att det ligger så långt bort. Bor själv i Örebro men det kanske går bra att komma en enstaka gång om jag besöker Göteborg? :)

Missa inte Månadens dvärgkanin  - Sajtvärdinna på dvärgkaniner
Bunnysta@instagram

Kanin Love
0

Självklart! #9 Tack för tipset #8

[Lollo1402]
0

Kan man fortfarande bli medlem i klubben? Jag är ev. intresserad:)

Kanin Love
0

#11 det skulle vara superkul! Vi kommer ha tävlingar till våren och sommaren.🐰