Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 700 ggr
myriis
0

Problem..

Hej!
Nu är det så att jag har ett litet problem ang. mina kaninungar.
Dem är åtta veckor idag, för det första.

Iallafall, Flame har inte blivit såld ännu, och Chevy ska bo kvar. Jag har bara en ledig utebur men har en innebur som går att använda. Problemet är att inneburen inte kan stå ute under hösten/vintern. Så jag tänkte flytta in Chevy och låta Flame bo ute.

Helst vill jag att dem bor kvar tillsammans ett tag till, men hur bråttom är det att flytta in Chevy? Hon har inte fått särskilt mkt vinterpäls ännu, men iaf..

För er som är förrvirrade nu ang. vem Chevy är, kan jag berätta att det är Blue. Men eftersom Blue inte var så sött så blev det Chevy istället :P

emmsaaan
0

jag kan ingenting om sånt :S hoppas att det löser sig!

[Quellii]
0

Jaa, det beror på hur pass kalt det är under nätterna hos er.. :P

annaforsgren
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

du kan klä in inneburen med frigolit som jag gjort

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

myriis
0

#2: Ingen aning x) (Någon annan i Sthlm som vet?)

#3: Jag är inte så händig direkt.. xD

Kan påpeka att Chevy är väldigt självständig, medans Flame och Candy gosar så kan hon trippa iväg och hoppa upp på huset eller så. Har provat ha henne själv i hagen och det går hur bra som helst.

Clariiz
0

Köpa en till utebur? Finns säkert nån begangnad sak. Kanske till och med nån som är gratis? Det kanske int ealltid är den bästa men snygga till den lite så funkar det senare :)

Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

myriis
0

#5: Flame ska säljas så fort som möjligt, och då ska Chevy flytta in i uteburen. Men tyckte det var smartare att Flame bli van med att bo ute, för dem flesta har utekaniner.

Frida-L
0

Emmy, jag kan hjälpa dig att klä in inneburen, det gick ju så bra sist vi skulle bygga bur… INTE xD

Det är ingen fara med kylan än.. och jag tror att Flame blir såld snart :) Men när det börjar bli kallare och (OM) han inte är såld än så får du flytta in nån av kaninerna.. (Brukar inte Candy bo inne på vintern?)

myriis
0

#7: Det är meningen att hon ska bo ute denna vinter :) Förra vintern byggde hon inte upp ngn vinterpäls, vet inte varför, men jaa. Hoppas hon gör det denna vinter dock.

Tänkte börja avvänja Cheavy smått från Candy, t.ex att hon och Flame är ute i Hage någon timme eller så, så är hon redo ^^