(S) Pre Alpin foder
Nu finns det återigen möjlighet att köpa provpåsar av Pre Alpin foder. Påsarna innehåller 100gr och priset är 10kr/styck, kostnad för brevporto tillkommer (Hur mycket beror på mängden man önskar köpa) Går även utmärkt att köpa 3 eller 5 kilos påse! Priset är då 60kr för 3 kg och 90kr för 5 kg. De foder som finns för tillfället är wiesenflakes, grön musli samt lusernpellets. Fiberhalt mellan 20-27% och helt fritt från melass/spannmål. Vid köp eller andra funderingar om fodret skicka ett PM! Välkommen!
Har ni någon hemsida? :)
Vad är detta för typ av foder? Något som är bra för aktiva kaniner som hoppar och ska börja tävla? :)
// Med vänlig hälsning, Sofia ,Vädersjö's hamsteruppfödning
Medarbetare på Guldhamster iFokus och Hamster iFokus
Hemsida finns ej i dagsläget, dock håller en mindre webbshop på att sättas ihop! Fodret är endast baserat på gräs och örter, så det passar de flesta kaniner. Själv ger jag endast en blandning av Wiesenflakes och lusernpellets till mina vilande avelshonor, som håller hullet perfekt och magarna mår jättebra, stora, ljusa & torra lortar. Personligen kan jag verkligen rekommenderar fodret och hoppas att det ska nå ut till kaninfolket😃
Skickar ett PM :)
Passa på ni som visat intresse! En omgång paket ska skickas i helgen!
Kan du skriva ut vad näringsvärdena är? :)