Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 640 ggr
KajsaM
0

Fredag 21 Sep

Än en Fredgas tråd, och vad ska ni göra ihelgen? :)

KajsaM
0

Fre

Har nyss kommit hem från skolan. Hade bild, Tyska, So och Matte. Ska nu packa åt mig och Hampus, och sedan sticker vi till stugan!

Lör

Göra alla miljoner läxor :( Matte, kemi, svenska och engelska. Och mysa med Hampus och äta godis :)

Sön

Fara hem. Vara med Erica <3

Hoppas alla får en toppen helg, för nu skicker vi!

amand
0

Fredag
Packa, slappa, sitta vid datorn, se på film och vara med djuren.

**Lördag
**Åker på konfirmand-läger. ;)

**Söndag
**Kommer hem från konfirmand-läger. Ska städa djurburarna.

skanorskaniner
0

Fre:

Baka, va med kaninerna, skriva 3 uppsatser, och ta det lungt.

Lör:

Ledare för hoppning, skriva uppsatser och spela fotbollsmatch

Sön:

Jobba i 5,5h, försöka hinna bygga hinder och skriva uppsatser oh göra tyska

psyko
0

Ska få åka hem till stockholm och hälsa på min familj (inklusive mina djur) från lör-sön.
Det ska bli jättehärligt!
Har dessutom studiedag från måndag till tisdag, så det blir långhelg här *skryter ;D

Kan inte tänka på mina djur, saknar dem så hemskt och får en äcklig klump i magen även om jag ska få träffa dem imorrn… (se mitt inlägg om Fodervärd de som orkar)

Lans
0

Fredag
Gå ut med djuuuren en sväng. Dammsuga huset. Gå till en kompis, sen bio ikväll tro jag (Underbar och älskad av alla)

**Lördag
**Ingen aning…Hoppa med Ava å Loix om det är bra väder (; Sy ett sele till Tryggur sen kanske^^

**Söndag
**Ska till syrran å käka middag. Annars vet jag inte

http://lans.blogg.se

Målar och ritar porträtt på beställning.

Gör även armband och kaninselar.

Priser och info:

http://lans.blogg.se/tillsalu/

Mina auktioner på tradera:

http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=1175999

Romana_12
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fre:Jag har nyss kommit hem från skolan och snart ska jag ta lite foton på min kanin xD

**Lör:
**Jag ska gå på ett på ett party hos min kompis och så ska jag och emma städa våra kaninburar xD

Sön:
Jag ska bara slappa och snåla :P Och jag kanske ska åka till stan och shoppa.. Och såklart.. Fortsätta med kaninburarna.. Vi kanske ska måla oxå xD

[Zoie]
0

Fre:kom hem för en timme sen från skolan . Sen ska jag nog hoppa med Zoie . Kanske gå på marknaden som kom till vår stad :)

**Lör:
**Åker bort till vår stuga

Sön:
Slappa och vara med Zoie =)

twinnie
0

Fredag:
Ridning och åka till landet. Hoppa med Myran & Bella.

Lördag:
Landet.

Söndag:
Kommer hem från landet.

johanna_loveAnimals93
0

Idag har jag varit i skolan, vi hade spanska, engelska, svenska och idrott. Vid 6-tiden ska jag åka tåg in till stan för att träna basket. Imorgon ska vi fixa med Lowes bur, ska bygga ut den så vi ska handla lite material och så. På söndag vet jag inte riktigt.. Fortsätta med buren vara med nån kompis kanske..

Och så ska jag ju vara med ninerna såklart! :D

Pehpsii
0

Idag ska jag packa lite (flyttar nästa helg), städa kaninbur och musbur, spela lite world of warcraft och laga äppelkaka.

Imorgon ska vi och skriva på papper till köpekontraktet på huset, sen jobbar jag  16,30 - 02 .

Söndag sover jag väl till ett-två sen iväg till jobb 16,30 - 02 igen.

Sen är jag LEEEEDIG en hel vecka. Ska iofs bara gå till att packa, fixa lån, köp amålarfärg etc. men ändå. INGET JOBB!

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/

L8sson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vi ska te djurmagazinet så ska jag köpa sand och mat till gerbilerna och kalk grejj som man ska pudra på sysrsirna till geckon ^^

sen så ska jag faktist ta och städa alla burar ..

men nu vill jag bara hem och kolla ifall min homer lever :/ han har varit sjuk ett tag nu..

Lippo
0

Fredag: Var hemma för hade studie dag. Jippie ;D

Lördag: Ska kanske följa med syrran till stallet :)

Söndag: Ska kanske åka och handla någonstans ^^

[Quellii]
0

Fredag: Frilufts dag i skolan, har gått en halv mil och lekt med bubblor xD Sen så har jag varit i stallet, promenerat med hunden, och varit ut med Mozart. Kommer ta det lungt ikväll, ska väl mysa med Ballis oxå :)

Lördag & Söndag: Kommer förhoppningsvis gå på höstmarknad, kanske ska till stallet, plugga till ett prov, pyssla med kaninerna, fara till Luleå en sväng och bara ta det lungt :)

ciss
0

Fredag: Vart i skolan. Lina följde med mig hem & vi tittade på ungarna och snackade en hel del. Tog hand om kaninerna & ska rasta Engla senare. Ska lägga mig tidigt :)

Lördag: Upp tidigt och åker till ett höstmöte & utställning med Therese och hennes familj. Fanny ska inte med, hon är i Piteå. Ska bli jättekul! Sover hos Pone på kvällen tillsammans med Emma, Lina, Fanny och några till :)

Söndag: Tar hand om kaninerna. Slappar & så :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Moonstrike
0

Fredag: Har vart i skolan.

Lördag: Ska va med på en typ hästkunskapstävling på ridskolan :)

Söndag: Ska shoppa med min bästis :P

Zvintos
0

Fredag: Inget särskilt. Äta lite chips & dipp och kolla på film hemma hos familjen. Sambon är och hälsar på gamla kompisar.

Lördag: Städa hos kaninerna och rusta upp en av burarna. Ta nya kort på kaninerna. Tvätta massa.

Söndag: Vet faktiskt inte. Tvätta lite till och vänta på att sambon kommer och hämtar mig.

flisan93
0

Fredag: Har varit med Frallan och grattat henne(hon fyller 4 månader idag) och ska kanske fara på Grottan senare(en ungdomsgård)

Lördag: Fara på stan och köpa nya Jeans och ska senare till min mormor och morfar och äta lunch:)

Söndag: Bara ta det lungt

myriis
0

Fredag: Vaknade klockan tre av kramper i mitt ben (precis som förra veckan >.< Vad tusan är det för problem det har? xd) Iaf, var uppe fyra timmar innan jag åkte till skolan. Kom hem halv fyra och myste med kaninerna, satt vid datorn och ja.. Smart som jag är tappade jag även mobilen i papperskorgen, uäh! Jobbigt att fiska upp den sen >.< Var även och hämtade Tiara, Elsa och Vårsång, tre jättesöta kaniner (:

Lördag: Tävling! Lär väl ta hela dagen.. ;p Ska försöka plugga lite (skittråkig) franska oxå.

Söndag: Vet ej, åka till stan kanske.

KvirrZ
0

Fredag
Etologiprov på skansen.
Åker hem till en kompis med massor av kompisar för att sova över och ha tjejmiddag mm :)

Lördag
Åker hem, spenderar tid med djuren. Ska skriva lite engelska-blää

Söndag
Ska dra med mamma ut och köpa bur, matskål och sånt till de 2 nya små kaninerna :D

- Mvh Emma

Katter3
0

Fredag
Var i skolan. Myste på kvällen.

Lördag
Red min medryttarhäst Jazz för första gången. :-)

Söndag
Slappa.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

annaforsgren
0

jag vet inte vad jag ska göra i helgen:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Nalle-]
0

fre:
Gjorde inget särskilt

lör:
Ha tråkigt :P I kväll ska jag till kompis och sova över där :)

Sön:
Vara med samma kompis ;)